Hansien Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Noen her som blir med å kjøre noen runder i natt? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Åssen i helsike bytter dere til motorer og drivverk fra andre biler? mvh "n00b" F.eks hvis du kjører civic. Så går du inn på det stedet der du vanligvis trimmer bilen.. Så helt til høyre, forbi turboer og kompressorer etc, så ser du drivetrain.. Inni der kan du f.eks velge S2000 motor og drivverk.. Ford og Saab har ecotec drivverk, ellers så kan du kun bruke drivverk fra den produsenten du har bil fra.. F.eks mk4 supra motor i mk3, LS1 motor i Pontiac Solstice etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Prøver her: noen som vet om en eknkel metode å får replays over på PC, slik at man kan lage snutter og legge ut på nett? har prøvd filme med videokamera og lagt det inn på datan... (hvis dette er tattopp før så beklager jeg...) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 krepsen, du må ha tvkort(?) i pc'en din og bruke den som en mellomdel. tror jeg det var. så recorde med et annet program, feks fraps. I løpet av denne uka får jeg ny xbox, nett på rommet der go' tv står og xboxen skulle stått så jeg er snart tilbake i gamet. Må bare kjøre og tjene noen kronasjer! Er ikke noen som har lyst til å donere en grei bil så jeg kan komme meg fortest mulig opp i level? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 skal få mæ meg.. ka du vil ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 kansje stikke og kjøpe noe points.. er permitert på ubestemt tid uansett så:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 kansje stikke og kjøpe noe points.. er permitert på ubestemt tid uansett så:P permitering er ukult.. Points er kult :D Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Er ikke noen som har lyst til å donere en grei bil så jeg kan komme meg fortest mulig opp i level? Er på vei.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 skal få mæ meg.. ka du vil ha? Helst vil jeg ha en eller annen bil som går greit, med mye grip og forzaa kittet. samme hvilken bil, samme hvor det trekker, samme hvordan den ser ut. :P Takker Urabus, du skal få den tilbake en dag i fremtiden! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Selg den heller, jeg har så mye penger at det gjør ikke noe om det blir litt svinn. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Japp, hadde det sånn jeg og før. solgte LE edition av biler til fort 10 mill per bil :/ Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, du får fikse no samarbeid med Antiyou igjen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Var litt kjedelig å kjøre i stad.. følte at ingen hørte meg, forutenom 1 gang eller no.. Headsettet jeg har nå er sånn en som har nesten normal plugg som skal i midten av kontrollen (ikke sånn stor greie), men skal det være grønt eller oransj på den når den er i bruk? Funket fint i Live Party, men ikke i spillet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ikke så rart, vi snakke bare i partyet. Jeg stakk etter den tredje lobby-splitten, men syntes det var arti å kunne kjøre med litt flere folk. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, du får fikse no samarbeid med Antiyou igjen. Det hadde vært kos ja! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg