Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Åssen i helsike bytter dere til motorer og drivverk fra andre biler?

mvh

"n00b"

F.eks hvis du kjører civic. Så går du inn på det stedet der du vanligvis trimmer bilen.. Så helt til høyre, forbi turboer og kompressorer etc, så ser du drivetrain.. Inni der kan du f.eks velge S2000 motor og drivverk..

Ford og Saab har ecotec drivverk, ellers så kan du kun bruke drivverk fra den produsenten du har bil fra..

F.eks mk4 supra motor i mk3, LS1 motor i Pontiac Solstice etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver her:

noen som vet om en eknkel metode å får replays over på PC, slik at man kan lage snutter og legge ut på nett?

har prøvd filme med videokamera og lagt det inn på datan...

(hvis dette er tattopp før så beklager jeg...)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krepsen, du må ha tvkort(?) i pc'en din og bruke den som en mellomdel. tror jeg det var. så recorde med et annet program, feks fraps.

I løpet av denne uka får jeg ny xbox, nett på rommet der go' tv står og xboxen skulle stått så jeg er snart tilbake i gamet. Må bare kjøre og tjene noen kronasjer!

Er ikke noen som har lyst til å donere en grei bil så jeg kan komme meg fortest mulig opp i level?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kjedelig å kjøre i stad.. følte at ingen hørte meg, forutenom 1 gang eller no..

Headsettet jeg har nå er sånn en som har nesten normal plugg som skal i midten av kontrollen (ikke sånn stor greie), men skal det være grønt eller oransj på den når den er i bruk? Funket fint i Live Party, men ikke i spillet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider