Hansien Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Dæven, var mye norsk i den pitpass-reporten gitt. Får begynne å studere litt nøyere jeg også :) Det viser seg at du og antiyou ikke er de eneste nordmennene i pitpass reportene! :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Da er box bestilt:D og forza og 2100ms points så dere kommer til og høre fra meg på box iløpet av neste uke^^ Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Noen som er med å sklir litt osv i helga el? Tenker jeg skal prøve meg litt igjen ;P Addy : Olehenri i såfall ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Kan man lage seg biler før man får live, og bruke de når man får live? Regner med xbox og forza til jul, men blir vel ikke live de første ukene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Noen som er med å sklir litt osv i helga el? Tenker jeg skal prøve meg litt igjen ;P Addy : Olehenri i såfall ;) Driver og tenker på a lage noe litt mer konkret i forveien, slik at flere får vite om det. Jeg er med uansett jeg. Kan man lage seg biler før man får live, og bruke de når man får live? Regner med xbox og forza til jul, men blir vel ikke live de første ukene.. Ja. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Driver og tenker på a lage noe litt mer konkret i forveien, slik at flere får vite om det. Jeg er med uansett jeg. Ja. Skulle nesten hatt en egen tråd der vi sier i fra tidspunkt når vi skal skli/arrangere "treff" Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du kan få e30 på dette spillet har jeg hørt.. :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du kan få e30 på dette spillet har jeg hørt.. :) Stemmer. DU må laste ned en tilleggspakke som koster deg hele 50,- eller noe i den duren! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 må nok kjøpe online tilgang og points.. Men var det sånn at det var noe oppgradringer som var "livsfarlige" ? selv om jeg "bare" har 52%, 2500km og 18 timer spilling på saven gidder jeg ikke og spille opp igjen det for og si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det som har skjedd etter NXE-oppdateringen er at folk har installert spillet på boxen, men gjort det feil når de har avinstallert det igjen. De har fjernet spillet ved å slette Forza Motorsport-mappen fra memory manager eller hva det nå heter, men da forsvinner savegames også. Hvis du fjerner spillet ved å velge "remove game from hard drive" så slettes ikke framgangen din. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Noen som er med å sklir litt osv i helga el? Tenker jeg skal prøve meg litt igjen ;P Addy : Olehenri i såfall ;) Jeg kan bli med på lørdagen, etter julebord. HØHØ! Da sitter kontraene ekstra bra Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Da er endelig den nye xboxen trygt plasert under tv'en! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Da er endelig den nye xboxen trygt plasert under tv'en! Haha, så du bruker den som tvbord asså.. Da ern trygg vettu :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Setter dere Tv'n oppå Kryssboxen:P? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har TV-tuneren imellom så :p Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg