Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nesten sånn at jeg må handle meg xbox og forza 2. Er jævlig lei av å vente på GT5 som aldri kommer ut.

Løp og kjøp, vi ser neppe noe til verken GT5 eller FM3 med det første så det gjelder å underholde seg i mellomtiden. :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg lurerpå en ting.. har sett at det er mange typer Xbox 360.. kan alle typene kobles opp på nett, å spille online med? å hva trengs? har en på handa, og jeg kjøper den ikveld vis man kan koble den opp på nett:)

HPI Savage 25 Limited Edition

Tamiya Subaru Impreza

95' Citroen ZX 1.4i

GT: Frzagmr

PSN: uaij446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med forskjellige ?

du kan koble alle på online, du kan enten bruke den kabelen som følger med hvis det følger med og du kan kjøpe tråløs internett inngang eller hva jeg skal kalle det.

jeg har tråløs internett og det funker godt for meg

liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å lufte en ide, siden det har blitt lite av den tuningcar biten som vi hadde for en stund siden så har jeg lyst til å prøve ut noe...

Alle kjører samme bil med de samme oppgraderingene (motor, understell, hjul og styling)

Eneste som hver enkelte bestemmer selv er farge og oppsett på bilen :) her er det da lov å ha samme farge og/eller oppsett på bilene. Trenger ikke å være den råeste eller raskeste bilen ;)

For de som ikke ruller rundt i Cr. så er det sikkert noen som kan sponse med en bil eller 2. :drunk: hvis noen ikke er så veldig flink på å tune, så er det lov å spørre om hjelp :)

Dette blir da grip kjøring, og at man vinner Cr. online

Hva syns forza folket?

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å lufte en ide, siden det har blitt lite av den tuningcar biten som vi hadde for en stund siden så har jeg lyst til å prøve ut noe...

Alle kjører samme bil med de samme oppgraderingene (motor, understell, hjul og styling)

Eneste som hver enkelte bestemmer selv er farge og oppsett på bilen :) her er det da lov å ha samme farge og/eller oppsett på bilene. Trenger ikke å være den råeste eller raskeste bilen ;)

For de som ikke ruller rundt i Cr. så er det sikkert noen som kan sponse med en bil eller 2. :drunk: hvis noen ikke er så veldig flink på å tune, så er det lov å spørre om hjelp :)

Dette blir da grip kjøring, og at man vinner Cr. online

Hva syns forza folket?

Jeg er med!

HPI Savage 25 Limited Edition

Tamiya Subaru Impreza

95' Citroen ZX 1.4i

GT: Frzagmr

PSN: uaij446

Lenke til kommentar
Del på andre sider