Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

jeg er med når jeg får xboxen tilbake.

eller hva med drifting eller wheelie konkuranser ?

noen som er med,som sagt får jeg ikke igjen xboxen før 1-2 uker tror jeg.

men kan sikkert sponse med noen biler har ca 230 biler i karriere modus(ikke cheatet altså)har 100% i karriere også og har noen FETE paintjob f.eks Fredric aasbø sin driftebil,fast and the furious eclipse,lancer,skal skaffe meg flere,noen rally paintjob.

tror det var det.

liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tenkte å lufte en ide, siden det har blitt lite av den tuningcar biten som vi hadde for en stund siden så har jeg lyst til å prøve ut noe...

Alle kjører samme bil med de samme oppgraderingene (motor, understell, hjul og styling)

Eneste som hver enkelte bestemmer selv er farge og oppsett på bilen :) her er det da lov å ha samme farge og/eller oppsett på bilene. Trenger ikke å være den råeste eller raskeste bilen ;)

For de som ikke ruller rundt i Cr. så er det sikkert noen som kan sponse med en bil eller 2. :drunk: hvis noen ikke er så veldig flink på å tune, så er det lov å spørre om hjelp :)

Dette blir da grip kjøring, og at man vinner Cr. online

Hva syns forza folket?

Jeg er med, vi kan jo kjøre orginalbiler og. Er jo ikke noe problem det så lenge alle har den bilen vi skal kjøre.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, vi kan jo kjøre orginalbiler og. Er jo ikke noe problem det så lenge alle har den bilen vi skal kjøre.

Orginal biler ja, kan jo bli morsomt det :cool:

jeg er med når jeg får xboxen tilbake.

eller hva med drifting eller wheelie konkuranser ?

noen som er med,som sagt får jeg ikke igjen xboxen før 1-2 uker tror jeg.

men kan sikkert sponse med noen biler har ca 230 biler i karriere modus(ikke cheatet altså)har 100% i karriere også og har noen FETE paintjob f.eks Fredric aasbø sin driftebil,fast and the furious eclipse,lancer,skal skaffe meg flere,noen rally paintjob.

tror det var det.

Drifting er vel noe vi har hele tiden, men lite av konkuranser, kan huske at det er holdt 1 gang mens jeg har hatt gullmedlemskap. Så er jo bare å komme med forslag til når vi kan ha en liten cup :yummy:

Wheelie er vel mer for ekspertene? men det stopper vel ikke folk å prøve :D så er jo bare å bestemme seg for å ha en liten konk :)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wheelie er mer for folk som ikke kan kjøre...

Når jeg er live er det KUN 14isser som styrer rundt i wheeliebilene sine.. Når de er lei er det om å gjøre å ødelegge for flest mulig mens de kjører banen baklengs...

Jeg er med på konkurranse!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er live er det KUN 14isser som styrer rundt i wheeliebilene sine.. Når de er lei er det om å gjøre å ødelegge for flest mulig mens de kjører banen baklengs...

Noen men ikke alle.

Er det bare fordi du ikke klarer det.

men jeg mener ikke at når vi racer gjør vi wheelie men det er noen rom som de mener som wheelie.

baner som de steiler på er enten nûrnberg,copperhead det er de mest naturlige banene.

det er ikke bare fjordtisser som gjør wheelie.

jeg kan sende setup så kan du prøve.

Men folk sier ofte at vi steiler eller noe lignende.

liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal biler ja, kan jo bli morsomt det :cool:

Drifting er vel noe vi har hele tiden, men lite av konkuranser, kan huske at det er holdt 1 gang mens jeg har hatt gullmedlemskap. Så er jo bare å komme med forslag til når vi kan ha en liten cup :yummy:

Wheelie er vel mer for ekspertene? men det stopper vel ikke folk å prøve :D så er jo bare å bestemme seg for å ha en liten konk :)

wheelie er ikke så vanskelig gjelder bare setupet, sender deg en når jeg er tilbake ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å lufte en ide, siden det har blitt lite av den tuningcar biten som vi hadde for en stund siden så har jeg lyst til å prøve ut noe...

Alle kjører samme bil med de samme oppgraderingene (motor, understell, hjul og styling)

Eneste som hver enkelte bestemmer selv er farge og oppsett på bilen :) her er det da lov å ha samme farge og/eller oppsett på bilene. Trenger ikke å være den råeste eller raskeste bilen ;)

For de som ikke ruller rundt i Cr. så er det sikkert noen som kan sponse med en bil eller 2. :drunk: hvis noen ikke er så veldig flink på å tune, så er det lov å spørre om hjelp :)

Dette blir da grip kjøring, og at man vinner Cr. online

Hva syns forza folket?

Joiner lett dette! Vi må få satt en dato på det her. Høres fett ut.

:worshipbm:

Just had to :P Feit smiley

Synd det der ja, E74 er noe shitt. Har ikke hatt noe problemer med min Xbox, og har hatt den siden Xbox 360 kom ut i Bergen. Er vel heldig då. :smilbmw:

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er ikke bare fjordtisser som gjør wheelie."

Godt å høre.. :) Takk for tilbudet, tror jeg står over. Forstår bare ikke helt vitsen..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider