liverpool94 Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 "Det er ikke bare fjordtisser som gjør wheelie." Godt å høre.. :) Takk for tilbudet, tror jeg står over. Forstår bare ikke helt vitsen.. Det er bare fordi det ser litt tøft ut/morsomt Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 "Det er ikke bare fjordtisser som gjør wheelie." Godt å høre.. :) Takk for tilbudet, tror jeg står over. Forstår bare ikke helt vitsen.. Wheelie passer seg kun når du har bil sattopp for powerwheelie i dragrace sammenheng! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Wheelie passer seg kun når du har bil sattopp for powerwheelie i dragrace sammenheng! Du mener altså off the line wheelie ? at du står og børner(mot en vegg) så når du kjøer frem gjør du wheelie ? har ingen off the line wheelie biler Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Du mener altså off the line wheelie ?at du står og børner(mot en vegg) så når du kjøer frem gjør du wheelie ? har ingen off the line wheelie biler Øøøøh? Det jeg sikta til er at når du skal ta igang og treffer rett turtall i det du slipper bremsen så løfter fronten seg opp. Ikke noe burne mot vegg greier her! Samtidig var det gøy å gjøre det for å showe litt når man dreiv å kjørte mot andre! Hadde en bil som gjorde dette på forrige xboxen min! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Noen som vil ha noen paintjobber til biler som sagt har jeg Fredric Aasbø sin driftebil,fast and the furios eclipce,sean's evo,dk sin fairlady(vil ha flere),fet flamme lagering,liverpool m/gerrard bilde av ansiktet hans,noen rally paintjob. tror jeg har flere fete men har jo ikke noe å se etter Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Noen som er med på noe VAG treff på forza her ? :) hadde vært fett. Jeg er medlem av vw-audi club i hverfall kanskje fler er også ? Add meg på live da vett ;) Andreazyo Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 (endret) er tilbake og spiller 18.05.09 tror jeg eller den 19 :P Endret Mai 12, 2009 av liverpool94 Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 kom på enda en ting har laget gatebil taxi også. bmw'en Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Noen her som har peiling på hvorfor xboxen/forza krever at jeg må være på nett for å spille det? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Noen her som har peiling på hvorfor xboxen/forza krever at jeg må være på nett for å spille det? Må du være på nettet ? nei jeg tror ikke du trenger å være på nettet for å spille det. Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Må du være på nettet ?nei jeg tror ikke du trenger å være på nettet for å spille det. Vell, xboxen krever at jeg har nett når jeg skal spille forza, som jeg skrev i forrige post! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Stemmer godt det at du må ha nett for å spille forza (om du har lasta ned tilleggspakkene) Jeg får ikke lov om nettet ikke er oppe, eller spiller forza med min harddisk på en annen box uten nett. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 så idiotisk opplegg. Er liksom ikke de pakkene på hardisken min da? Eller må jeg laste ned ei eller annen fil hver gang jeg skal spille og nettet er nede? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Filen ligger i harddisk ja, men den krever tydligvis nettet for å fungere. Aner ikke hvorfor, men ble veldig skuffa en dag selv da jeg skulle vise noen kompiser av meg hvor kult spillet er. Det jeg fikk til svar var " HAHA, skikkelig kult spill Roar :P " Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 ok, kan godt være men var 90% sikker på at du ikke trengte. men kan du ikke trykke update.tror du kommer inn på spillet da. lurer på det Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg