liverpool94 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 hvis ikke har jeg ikke peiling på hva du kan gjøre Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 jeg får glatt til å spille forza 2 uten internett tilkoblet, enda jeg har en bilpakke:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend88 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 (endret) Filen ligger i harddisk ja, men den krever tydligvis nettet for å fungere. Aner ikke hvorfor, men ble veldig skuffa en dag selv da jeg skulle vise noen kompiser av meg hvor kult spillet er. Det jeg fikk til svar var " HAHA, skikkelig kult spill Roar :P " det kommer av at halve lisensen til tinga dine ligger på nett mens resten av den ligger på konsollen din/HDen .. har samme problem selv, dette kom etter at jeg hadde xboxen inne til rep. etter ett stygt møte med RRoD edit: dette kan fikses ved å gå på http://www.xbox.com og velge lisensoverføring :) gjør du dette selv kan du ikke gjøre det før det har godt 12mnd igjen.. ringer du xbox support så gjør de det for deg :) slik at du kan bruke lisensoverføringsverktøyet en gang til ila 12.mnd til de som lurer på hva lisensoverføringa skal være godt for, så er det hvis du kjøper deg en 360 og vil overføre alt du har til den så må du også få med deg lisensene, slik at savegames/achievements osv. følger den nye boxen :) Endret Mai 19, 2009 av Erlend88 Siter Member of: Norwegian Drifting League Gt Xbox live: Nigthawk12 Snakkas på banen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Achivements følger gamertaggen, ikke xboxen! Savegames kan vell kun overføres via HDD til minnekort eller via HDD til pc til ny HDD. Om du har overføringskabelen/tingen! Men derimot å laste ned ting du har kjøpt i fra nettet følger delvis med gamertaggen samt lisens-koda til xboxen! Da spør jeg en annen ting: Hvorfor måtte ikke jeg overføre lisensen da jeg kjøpte ny xbox? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend88 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Achivements følger gamertaggen, ikke xboxen!Savegames kan vell kun overføres via HDD til minnekort eller via HDD til pc til ny HDD. Om du har overføringskabelen/tingen! Men derimot å laste ned ting du har kjøpt i fra nettet følger delvis med gamertaggen samt lisens-koda til xboxen! Da spør jeg en annen ting: Hvorfor måtte ikke jeg overføre lisensen da jeg kjøpte ny xbox? hmm..litt vanskelig å svare på :P dette var det svaret jeg fikk fra xbox support :P bare videreformidla det jeg :)var hvertfall det de sa til meg :) no need to shout :( Siter Member of: Norwegian Drifting League Gt Xbox live: Nigthawk12 Snakkas på banen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 flere som har slitt med å gifte biler og ah etter oppdateringen, dette er en xbox LIVE feil og ikke at folk er blitt bannet ;) funket i ca 5 min igår, har ca 800k cr i solgte biler jeg ikke får hentet... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 flere som har slitt med å gifte biler og ah etter oppdateringen, dette er en xbox LIVE feil og ikke at folk er blitt bannet ;) funket i ca 5 min igår, har ca 800k cr i solgte biler jeg ikke får hentet... Å faen... Jeg har over 15 millioner i AH... Men har ikke hatt noe problem med dette. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Yo gutt'a boys. Hva med en sikkelig runde drift eller race ikvell\natt?? Så lenge siden vi har fyllt sikkelig opp nå.. :D kom igjenn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 jeg er da alltid åpen for litt kjøreing Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 blir det noe drifteratting ikveld? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg skal ihvertfall sladde! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 er bare å sende en msg på xboxen det ;) så kan jeg ta med noen "små" grå mus :watchout Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg kan da joine om det er noe. Skal uansett ta noen bilder senere i kveld så send meg en melding om der er noe. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 skal vi si noe kl slett så alle vet når det er noen online ca? 2100??? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Ja no slik hadde passa for meg ihvertfall. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg