RBrambo Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hva med litt avveksling fra racing og time attack? Bygd meg driftebil som må prøves i løpet av kvelden... noen som blir med? GT: Tifosi78 Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 drifte litt ikvell eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Akkurat nå så ligger xboxen nedpakka i en boks så det blir litt vanskelig.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Du er alltid med oss du vettu hoccy :D Inn spirit så klart.. hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Haha.. Er nok med igjen om ett par uker :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Noen som blir med på drifting i kveld? Jeg logger meg på nå, se etter GTFIVE viss noen ønker litt paralelldrift :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 (endret) Har lagd en liten driftefilm fra driftinga i går etter forspørsel fra M40Turbo. Det var meg GTFIVE, dan9el og M40Turbo som brukte opp noen dekk i går:) Filmen ligger her: Trykk på HQ knappen, har lasten den opp i bra kvalitet. enjoy! Endret August 11, 2009 av xxx4 Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Har lagd en liten driftefilm fra driftinga i går etter forspørsel fra M40Turbo.Det var meg GTFIVE, dan9el og M40Turbo brukte opp noen dekk i går:) Filmen ligger her: Trykk på HQ knappen, har lasten den opp i bra kvalitet. enjoy! kult kult dette må du fortsette med;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 kul film, det burde du gjøre flere ganger ! For han som kjørte Time Attack på tsukuba(lang) så har jeg 1:00.130 med A-klasse BMW E30 M3 :) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Drifta dårlig med 350z'n men vi fikk jo till litt med bimmerne og ae86\300zx'n da.. Vi trenger mer trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Dere burde få med litt flere folk til å være "kameramenn"/driftere. Ellers knall at det er noen som kan diske opp med film da! Si i fra nestegang dere trenger litt folk til film da! Stiller opp som sjåfør og kameramann jeg! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Haha du ser ut som en kameramann du ja gitt hansi, Kan stå for lakk og design og du sikkert. HIHI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Haha du ser ut som en kameramann du ja gitt hansi, Kan stå for lakk og design og du sikkert. HIHI der ga du meg en liten ide til "kamerabil":coplight Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 :wonder::wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Jo jo. Takker for sladdinga gutter.. Men idag var slik dag der ikke no skulle funnke.. Så da satser vi på det blir bedre snart:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg