da9el Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Jo jo. Takker for sladdinga gutter.. Men idag var slik dag der ikke no skulle funnke.. Så da satser vi på det blir bedre snart:):) var morro idag selv om det var mye grøvel ratting Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 huff ja, det var ikke den beste kjøringa vi har hatt hehe det er godt det ikke koster noe å øve :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Noen med å skrense nå? prøver min nye bil :D Gamertag: Furyton Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Noen med å skrense nå? prøver min nye bil :DGamertag: Furyton kommer onlime strax...LoftedDaniel23 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 hadde det meget gøy i dag:D men måtte ta meg pause nå Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Ja blei mange timer idag. Men blei vi noe bedre til å driffte,, nja neppe det... Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 bilforumet destruction drifting i nesten 9 tima;) tytje vi kan va dårli å drift te tider men va arti no e det:zzzz: Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Legg til kariusmarius Har hatt en ide lenge, men har ikke live, men nå blir det det. Jeg har tenkt på en Breisladd konkuransen i langsvingen på Mapple Walley eller andre svinger! Noen som blir med? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 ikke nå prob å sladde på mapple valley. brukt å sladde opp bakken etter brua. eller ned. det er rått;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Jaja, vi har sladda mange ganger der! Xboxen min er på vei hjem nå så da blir det snart spelling! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Ja god å rustn du no hoccy. Jeg er med på litt sladd til tolv :) Nå altså... GT: m40turbo sladde i langsving da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 2.aug så skal jeg jammen kose meg med Forza(når xboxen er hjemmat, 4dager på verksted så er vel "ny"maskin), nesten abstinenser nå alacocaina Da skal jeg også få henta meg M3'n med carbon deler ifra Hansien & CO som har mikka det på for litt cash:m'm: edit: Håper du har fått lagd slik at hele bakluka er av carbon nå Hansien:thumb Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Ja god å rustn du no hoccy. Jeg er med på litt sladd til tolv :) Nå altså... GT: m40turbo sladde i langsving da eller?? Rusten ja, men tar nok ikke lange tida før man ihvertfall klarer å leke litt :p Håper på at en postbil svinger oppom gårdsplassen her i morgen :oohh Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Litt venting for min del enda. Boxen er på vei etter rep. men er fortsatt i Tyskland. Får den til uka igjen tenker jeg... Slenger meg med på litt sladding og racing da tenker jeg... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 dere må sjekke å sammenligne serienummret på hovedkortet å sjekk om det er det samme som før ¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg