Hoccy Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Det skal gjøres ja! Får jo med et sånn skjema der det står hva de har gjort, så det skal nok leses nøye igjennom :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Lurte nesten litt på om folk her kunne hatt interese for å dratt opp igjen det gamle forzaforumet? http://fmnorge.freeforums.org/ Hadde jo ikke vært så dumt å samlet alle forza 2 spillere og fremtidige forza 3 spillere på en plass? Kunne dette vært av interesse? Kommer nok til å satse på en "LITEN" oppgradering av designet om dette er noe som kommer til å bli brukt i tiden framover.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Kom ikke noen rød postbil i dag gitt, spørs om det blir på mandan da.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 noen som er online nå? tenkte å drifte litt Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hadde postverket gjort jobben sin skikkelig så... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 kan forza 2 kjøpes direkte på xboxen? :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 er bare å sjekke markedplace i grunn, har du ikke en lokal spille sjappe, eller en elkjede? dem har det sikkert Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Etter å ha spilt LFS i drøyt ett år før jeg prøvde Forza for første gang, var jeg veldig skuffet. Syns fysikken og kjøreegenskapene i Forza var veldig Need for Speed-aktig. Men nå har jeg kjøpt meg X360 med Forza2! Og dæven så fornøyd jeg er. Begynner å få til å drifte osv nå :) Håper på å komme online etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddydrift Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 vis det er noen som skal drifte i dag så skriv til meg på xbox live a... GT: Skj3flo får ikke snakket når jeg kjører:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 noen som er med å drifter litt Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 I dag kom det NY xbox gitt! Gikk VELDIG stille! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 I dag kom det NY xbox gitt! Gikk VELDIG stille! Her også! Fikk den på døra på onsdag, men jeg har vært borte til nå. Fikk igjen en ny konsoll, en som er lagd i mai 2009. Den gamle var fra september 06. Var betydlig lavere støy fra den nye og høres mye mer "stanil" ut digg:pray Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jau jau... litt blandet hell i racinga i kveld men. Ble mye tullball i touringcar racinga, men det gikk bedre i vintage serien. Alt i alt, moro med litt racing igjen. Blir vel noe litt utover i uka som kommer også regner jeg med... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 takk gtfive for hjelpen;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 takk gtfive for hjelpen;) bare hyggelig det :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg