momo Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 43 av 44 achievements.. 970 score, mangler bare den der hvor man må vinne tilsammen 1.000.000 credits på online løp.. fins det no sted man kan se hvor mye jeg er oppe i? Må ha 1000 GS før 3'ern :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 halla er det noe som har et bra drifting oppsett på. 89 Lotus Cariton. 04 Volvo S60R. Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 (endret) Trenger litt hjelp med en photoshoot, vil ha noen til å kjøre en sølvgrå Audi RS4. Bilen skal ikke ha noen vektoppgraderiner, men bør være senket. Vil helst ha gjort dette i løpet av helga. Endret September 11, 2009 av Hoccy Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Trenger litt hjelp med en photoshoot, vil ha noen til å kjøre en sølvgrå Audi RS4. Bilen skal ikke ha noen vektoppgraderiner, men bør være senket.Vil helst ha gjort dette i løpet av helga. Jeg kan Sender deg en melding på msn etterpå når jeg har spist frokost! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Da har jeg et lite problem her, jeg har 40+ replays som er lagret på xbox hardisken. Jeg går på options for å se på repalys, så kommer det opp: "You have no saved replays to view" Er det noen måte å få redda dette på, eller er det bare å begynne å rydde opp i hardisken, og starte å spille å save replays på nytt? :P Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 der va spillerny xbox 360 elite me hdmi osv osv kommet i hus.. bi snadder me beire grafikk å 120gb lagringsplass.. forza forza å forza i kveld Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Mnjaa, vikke påstå at grafikken blir bedre.. Skal ha _god_ tv for å se forskjell. Jeg så ihvertfall ikke forskjell når jeg fant ut at god lyd var viktigere enn godt bilde. Teit at en må velge i det hele tatt men :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Nå har han bilde via hdmi å da får du mye bedre bilde.. Skal du kjøre idag da9el?? da er jeg med vettu. Må ta den focus'n din nå snart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg forstod godt hva han mente. Det jeg sier er at en ikke får noe bedre bilde med hdmi kontra komponent. Da skal en ha et monstrum av en tv ihvertfall, 0 synlig forskjell på min plasmadings. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Da har du ikke bra nok tv eller øyne ;) Hihi. Bare tuller.... Jeg såg forskjell med en gang på min lcd 42". Mye klarere og skarpere bilde. Bedre farger og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1148611&st=0 I rest my case.. Du har kanskje han den tilkoblet via kompositt som de snakker om i denne tråden. Da vil man se forskjell. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Da har du ikke bra nok tv eller øyne ;) Hihi. Bare tuller....Jeg såg forskjell med en gang på min lcd 42". Mye klarere og skarpere bilde. Bedre farger og... Da tenker du på den lefsa med gul, rød og hvit kabel på! Saken er simpel som fy. Er akkurat samme signal via HDMI kabel som komponent kabler. Med andre ord Nytern, du vil ikke merke noe forskjell, med mindre du sitter med LCD skjerm stort som et kinolerret i statene! Da kan det hende det er litt grafikkforskjell! Eneste "fordelen" med hdmi er at denne kabelen OGSÅ overfører lyd. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 jeg bruker den lille hdmi kabelen å jeg kan låve dere att jeg såg forskjell..graffiken ble litt bedre men alt ble mye klarere å bilde ble penere..va værd pængan Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Ehhh jeg har en 42" lcd til 20k ny når jeg kjøpte den å du trur jeg brukte compositt kabelen ja. Haha. Nei brukte ikke gul rød hvit, å jeg såg forskjell her. Det kan du ikke benekte på noen måte... Men det er jo ikke nøye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Ehhh jeg har en 42" lcd til 20k ny når jeg kjøpte den å du trur jeg brukte compositt kabelen ja. Haha. Nei brukte ikke gul rød hvit, å jeg såg forskjell her. Det kan du ikke benekte på noen måte... Men det er jo ikke nøye Men kan du legge frem bevis på nettop dette da?:popcorn Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg