rolfi Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Jeg har endelig fått meg 12mnd Gullmedlemskap. Legg meg til, Gamertag: rolfii Har også bestilt Forza 3, så jeg kommer nok til å være aktiv med det og. Håper noen spiller Forza 2 enda, at ikke alle sitter og spiller FM3-demoen døgnet rundt :P Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Tenkte å fyre opp litt forza 2 snart.. Bare å adde meg, Nightsoarer! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 w00t endelig... 1000 gamerscore i Forza 2 :respect Også fikk jeg ENDELIG tak i Rubber Duckzilla, en idiotisk kjapp B klasse bil på litt større baner :D Egentlig bygd for Motegi, og har i følge salgstråd 4 topp 100 tider på scoreboardet :) Også kjøpte jeg en annen tidsangrepbil: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Fy ****, MOMO helt SYK Mini og Subaru! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Kan vel nevne at jeg har drivi å lagt inn bud å prøvd å kjøpe minien i snart 2 mnd. De går for en DEL penger :D Jeg fikk den til god pris i dag da, 1,3 millioner CR :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) wtf?! Hvorfor blir jeg disconnecta fra live når jeg starter opp forza2? Har prøvd å starte det flere ganger uten hell.... Funker igjen nå uten problemer... Endret Oktober 3, 2009 av -€mil- Fiksa seg sjøl Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Litt ot, men Hvor bor du -£mil- i Brumunddal? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Litt ot, men Hvor bor du -£mil- i Brumunddal? Minkafeltet en plass Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Artig å lese starten på denne tråden, da FM2 ikke hadde kommet ut og vi ventet i spenning. :) Nå er vi tilbake ved start med FM3. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Slutter folk heeelt med 2 nå? vurderer å finne meg en billig xbox og kjøpe fm2, sånn jeg har noe å gjøre på i vinter mens alle er ute å sladder, unntat meg med fwd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Forza 3 kommer 23.Oktober, kjøp det du! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 dyyyrt :\ har bedre ting å bruke pengene på, om jeg ikke skal bruke 700? på et spill :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 dyyyrt :\ har bedre ting å bruke pengene på, om jeg ikke skal bruke 700? på et spill :P Rundt 500kr på de billige plassa for spillet uten alt dillet som følger med i LE, er vel ca 200-250kr mer en Forza2 det som er på Classic disc versjon(samme som PS2 og platinum) Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Forza Motorsport 3 (360) Bestill i dag og få med eksklusiv Audi! Hvilken versjon er dette? LM? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jaja, da har jeg kjøpt meg xbox, med bl.a forza 2(husker ikke hvilke andre spill, men det spiller ingen rolle.. vet hva jeg skal spille :D) Får eventuelt se om det er så gøy at 3 blir kjøpt :P Mye koster det å kjøre live? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg