Hoccy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 (foresten, bildet ditt funket ikke...har hørt noen rykter om at man må lagre bildet på dataen sin, for så å laste det opp på sider som photobucket.com...) Sånn? Virket bra for meg før jeg endra det.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Fet Porsche, svære hjul og skamsenka bil funker! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Og nå må jeg bestille Forza2 så fort jeg har råd... Hvorfor måtte jeg skaffe meg ny leilighet, ta mc lappen, og no div akkurat nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vurderer å kjøpe meg Xbox for å få kjøpt dette spillet, lønner det seg å kjøpe premiumpakken? Hva er det billigste man får en xbox for på diverse butikker? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Slutt å Tease Så Jævlig A!!!!!:p Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Joda, fikk spilt litt i dag også, og noe sier meg at dette spillet vil ta lang tid å gjennomføre.. Uansett, noen pics: Skadekontrollen virker bra.. Joda, denne bilen er kjekk å legge breie med ( + skummel kontra) Har fortsatt ikke satt inn 911-motor i denne, litt usikker på om jeg skal gjøre det. Noen meninger? Fiksa også en Delta Integrale i dag, og resultatet ble ganske så tøft. Dette er en reinspikka banebil, og er i A-klassen. Eneste endringer i motor er at det er nytt luftfilter og eksos. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vurderer å kjøpe meg Xbox for å få kjøpt dette spillet, lønner det seg å kjøpe premiumpakken? Hva er det billigste man får en xbox for på diverse butikker? Hvis du mener Xbox 360 Premium, ja, det lønner seg. Da får su med bl.a. mikrofon, nettverkskabel og harddisk. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vurderer å kjøpe meg Xbox for å få kjøpt dette spillet, lønner det seg å kjøpe premiumpakken? Hva er det billigste man får en xbox for på diverse butikker? Du kan fortsatt ha mye morro med core-utgaven (standard), men skal du spille på xbox live er det vell nærmest nødvendig med Premium, siden denne innholder mye som du får god bruk for mens du spiller over internett... Men du kan selfølgelig kjøpe core-utgaven, også kjøpe hardisk, internettkabel og headset/m mic...i premium får du også trådløs kontroller..om det er en fordel eller ulempe er opp til deg;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Og til alle som har fått tak i spillet før lanseringen: Jeg hater dere...:D Koster det foresten mye å bytte motor/driverk? Tjener man nok per løp til å få bilen til å gå litt fortere, eller tar dette lang tid å samle opp? Gleder meg til å komme brommende med S4 v8en min:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Denne ukas pitpass report Forza Motorsport 2 - Forza Fever Sweeps the Nation Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bare hat meg :hello: Hvor mye motorbytte kommer an på motor og bil. På 914'en min koster det rundt 20.000 cr å få inn race-motor, og 7000 cr å sette inn 83 911 turbomotor. Veldig lett å få tak i penger, ihvertfall hvis du vinner hvert løp og har en sjelden bil (kan få rundt 500cr mer!). Det spørs jo selvsagt hvordan du bruker pengene, men etter løpene så er det enkelt å trimme bilene (direkteknapp). Etter at du har vunnet en turnering (alle løpene innenfor ett område, f.eks under 900 kg) så vinner du en bonusbil. Per i dag så har jeg bare kjøpt 2 biler, den første bilen min og en på auksjon. Den vant jeg også senere og solgte for firedobbel pris som jeg kjøpte den andre for, fortsatt under butikkpris. Dermed, kjøp bil på auksjon, det kan ofte lønne seg. Håper at noe av dette var forståelig! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ahh, fint:) Er det mye styling og deler å velge mellom på bilene? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Tja, kommer vel an på hvilken bil det også, men til japser så er det nok en del. Stylingen med vinyl og dekor er så og si ubegrenset, med 1000 lag til hver av karosserisidene! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Delta Integralen gleder jeg meg til å få, den var griiisekul i 1 ernern hvertfall, 4x4, kort akselavstand, lav vekt og greit med pulver. Funker nok bra som 4x4 skrensevogn Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg