Wrasko Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hmm.. Jeg har egentlig ikke råd... Men får titte i butikker imorra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er jeg den eneste som må vente eller?! Jeg var jo så dum som forhåndsbestilte på spaceworld jeg da! Har jo også EB-games, expert og elkjøp her i nærheten...en av de skal vell ha spillet.... uansett...jeg får vell bare vente til 8ende...selvom det er litt bittert de siste dagene nå, med fristelser fra alle kanter:P Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Skyline GTR34 Tommy Kaira ed. med 697kw på Ringen. Hohoho, for en lyd! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Var og kjøpte det hos lefdal på alnabru i går. Grisefett spill. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Prøver igjen, råning med førstebilen: God gammel vogn her, 330 hester og griserå lyd :D Samme bilen poserer pent for fotografen etter et litt uheldig sammentreff med gjerdet: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Prøver igjen, råning med førstebilen: Fin bil det der ja! herregud så mange plasser man kan få spillet før releasdatoen da :P Gleder meg som en unge til dette spillet kommer ut i elkjøp sine hyller på fredag :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Noen som har spillet som kan sjekke om nissan s13 er der ? klarer ikke å komle opp billista.. :S Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 ja, den er der =) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Noen som har spillet som kan sjekke om nissan s13 er der ? klarer ikke å komle opp billista.. :S Nissan Silvia S13 er der, ikke 200sx s13.. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 ook takker ! btw grisebillig silvia s15 top secret på auksjonhuset 10 000..!! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Da er endelig spillet mitt sendt fra spaceworld.no ! :D da kommer det til fredag, kanskje imorgen? :P JAAAA Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har mekka meg en Golf 2 sleeper, den burde falle i smak hos VAG folket her inne hvertfall, 18" felger, SKAMSENK og null styling Den er selvsagt registrert i Skedsmo kommune = CE Selvsagt godkjent med R32 motor og 4x4 :D Legg merke til årskjennemerket på skiltet, hehe Ellers har jeg denne på auction house.. FLOWER POWER! yeah! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Pen golf!! KAn folket legge ut flere bilder? :D er så rått å se bilene til folk ! Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hehe noen som har hatt en kreativ stund på lakkeringsværste her eller?... ble egentlig bra gjort men siden jeg ikke er noen fan av blomster ville jeg nok ikke hatt den bilen.. =P Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Oi! Den golfen var veldig pen! Håper min kopi ankommer snart Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg