Jørgen_Rana Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ganske bad ass den der ja ! tipper det blir å kjøpe seg en bil på auksjon når spillet kommer ja.. silvia s13 eller noe sånt =P åsså blir det drifting til dekka faller av.. Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Buhu.. Var innom 3 steder å tittet.. null spill :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Går det ann å lage en logo i PS også overføre det til forza2 ? Eller må man lage logo'en på nytt i forza 2? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det går ikke, uansett. Denne photoshop myten som så mange tror på er fordi folk klarer å lage så fotorealistiske og detaljerte tegninger inne i selve spillet. Det er bare Turn10 som har gjort en skikkelig god jobb med livery editoren, og mange folk med stor tålmodighet :D Jeg driver for eksempel med en animé tegning nå. Men jeg er litt utålmodig av meg så det går smått :notin: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 omg.. at jeg ikke har fått med meg dette.. Og jeg som starter i sommerjobb til mandag.. må tenke over om jeg virkelig skal ha den nå altså:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hei igjen! Forza 2 ligger i hyllene på Spaceworld i Bodø;) Gjorde det i går også... snakket just med en kompis som handlet i går, var visst helt rått:) Bare å løpe til Bodø å handle karer;) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Tror jeg driter i ACR i helga... :D Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har spilt i over en uke nå :) Er rått, men desverre kan jeg ikke spille live før jeg for "original" skiva. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Da fikk jeg med meg den siste kopien de hadde på Expert i Trondheim tidligere i dag. Men det er en ting jeg lurer på, kan man ikke importere egne sanger inn i spillet, sånn som på Forza 1? Kan ikke si den standard-musikken fenger så veldig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Er bare å streame musikk fra pcen, så kan du spille musikk uavhengig av hva som skjer på skjermen. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det går ikke, uansett. Denne photoshop myten som så mange tror på er fordi folk klarer å lage så fotorealistiske og detaljerte tegninger inne i selve spillet. Det er bare Turn10 som har gjort en skikkelig god jobb med livery editoren, og mange folk med stor tålmodighet :D Jeg driver for eksempel med en animé tegning nå. Men jeg er litt utålmodig av meg så det går smått :notin: har ikke hørt myte om det, regna med at de syke animetegningene bare var noen kinesere som hadde litt lite å gjøre :P Satt bare å lurte på om man kunne overføre egne logoer / shapes i fra datan og over på xboxen Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvilke oppsett er best for drifting?? :S noen som kan hjelpe litt med dette, aner ikke hva alt er fornoe :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvodan har dere fått kjøpt spiller når det ikke kommer ut før i morgen? Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Som du kan lese i denne tråden er det mange butikker som legger det ut i hyllene noen dager før datoen. Vil ikke nevne hvordan jeg har fått tak i mitt eks. da jeg hadde det før butikkene satte dem ut :P Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvilke oppsett er best for drifting?? :S noen som kan hjelpe litt med dette, aner ikke hva alt er fornoe :P Kjør Silvia S15, og kjøp coil-over kit, da trenger du ikke justere noe for at der går breit.. Org understell fungerer også men blir veldig mykt og upresist.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg