momo Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Tenkte på Xbox Live headsetet.. med mikrofon. Om man kan bruke noe annet vet jeg ikke men Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Okay, kan sjekke imorra.. Du skal vel spille da også vel?:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Okay, kan sjekke imorra.. Du skal vel spille da også vel?:) Selvsagt! Bli med å skrense litt eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Ja, gjør det jeg;) Må bare få handla meg en ny bil snart.. Kjører lancia delta jeg:) er jo 350 hk eller noe da.. Får jo ikke Top Secret silvian for under 20000 når det er dag i japan jo! Hehe, du fikk jo din for 5000 eller no.. Hehe Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg fikk min gratis, heh.. Top Secret'en altså.. Ratt og pedaler var morro ja, litt lettere å drifte nå, hihi.. Er bare å legge meg til, jeg kommer sikkert til å kjøre i hele helga, seff over noen pils på lørdag :P (selv om jeg henter meg "ny" bil i morgen) Gamertag: iamdrunk81 Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Da var 200sx'en min ferdig bygget, måtte trimme en god del ned for å finne beste drift settingen. For brutal når den er blodtrimmet :) Her er bilder av den: Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg gikk old school og tuna opp en sprinter trueno :P Den er faktisk veldig fin å drifte med, ikke alt for mye trøkk i den i forhold til top secret'en osv.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg gikk old school og tuna opp en sprinter trueno :PDen er faktisk veldig fin å drifte med, ikke alt for mye trøkk i den i forhold til top secret'en osv.. Top Secret bilen er en snegle i forhold til 200sx'en min :);) Tro det eller ei. Noen som har kjørt Nissan Ring? Er noe sært med å drifte laaaaaaaaaaaaange strekker i over 250kmt :) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Ohoi, snegle ja.. Kjører med ratt og pedaler eller? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har det, men kun til race, drift er det kontrolleren som teller ja. Ja, tuller ikke... Med alt pakka på silviaen min så parkerer den top secret saken, men faen å vanskelig den er å drifte med når den er top tunet. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hele morroa med å drifte er jo å kjøre med ratt vel! Men man blir jo sliten i armer og skuldre etter en god del timer spilling, er støl etter i går kjenner jeg :P Skal se om jeg får hosta opp et bilde av oppsettet mitt i stua :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 syns ikke rattene er noe bra av den grunn at forcefeedbacken er altfor dårlig. Da kan man likeså kjøre med kontroller... når det kommer med skikkelig force feendack, DA! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jaja, nå er nå jeg vant med å kjøre på vanlig xbox med et ratt som er aaaalt for sensitivt og har vel såvidt en kvart omdreining på rattet..eh.. Så dette var digg i forhold ja, og stol er jo kjekt.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Da har jeg også kjøpt meg spillet...uuutrolig rått! SItter å gliser for meg selv nå, hehe Men kan ikke prate mer nå, har en Golf 2 med R32-motor og firhjulstrekk som venter på meg..(Pörrig lyd foresten!):D:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 blir d no sladding i dag då folks, er med jeg vertfall. det er bare å legge til Pellar Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg