Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja fy f.. Har en 1969 Nissan Fairlady z 432R nå med 273KW, 338NM, 960kg :hvaskjera og den er ikke på nær blotrimma.. den er bare småtrimma.. Liker den bilen godt.. muligens jeg tar den på søndag og prøver meg litt :D

BTW: Må man ha gold for å spille online i helgene ?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol pyser. Jeg har en Charger med 540cui MOPAR race hemi blokk og kompressor, 1.100 - 1,200 hk og 1200nm. Kan ligge i 60 på høyeste gir også kline inn gassen bare spinner det.. På mine 20" GODE dekk.

Nådde 339km/t på langstrekka på mugello før jeg måtte bremse :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borte fra spillet i et par dager nå, men regner med å komme sterkt tilbake. prøver å gå mest mulig systematisk gjennom spillet. Noen som har en brukbar (B+) Audi med Quattro å gi bort til meg?

Har ikke prøvd meg på toppfart enda, men regner med det blir ring-test når jeg får ny turbo på 83' 911 Turboen. Sliter med litt lag skjønner du;)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol pyser. Jeg har en Charger med 540cui MOPAR race hemi blokk og kompressor, 1.100 - 1,200 hk og 1200nm. Kan ligge i 60 på høyeste gir også kline inn gassen bare spinner det.. På mine 20" GODE dekk.

Nådde 339km/t på langstrekka på mugello før jeg måtte bremse :D

Og andre folk kjøpte spillet rundt kl 17 i dag :p

Har nå 457 kw, og ca 750 nm i Golfen... 912 kg

Edit: Bilde postes i andre tråden istedenfor

Blir kanskje bestilling av Gold nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider