HusebyRS Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jeg bare spilte en god del i går og i dag tidlig, så begynte jeg å unlocke de store løpa der man tjener litt store grunker... Da begynner penge å renne fort inn... fikk spillet i går og er på nivå 21, hehe..har 300 000cr å bruke på trimming/innkjøp av bil og summen bare fortsetter å renne inn.. Bare kjør igjennom starten å prøv å bruk å lite penger som mulig, skru av det du klarer av hjelpemidler og begynn å spar.. (er også mange som tjener gode penger på å selge biler på xbox live) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 lol pyser. Jeg har en Charger med 540cui MOPAR race hemi blokk og kompressor, 1.100 - 1,200 hk og 1200nm. Kan ligge i 60 på høyeste gir også kline inn gassen bare spinner det.. På mine 20" GODE dekk. Nådde 339km/t på langstrekka på mugello før jeg måtte bremse :D Så kommer villmannen collixxx med 4wd og brenner forbi deg sidelengs i Arab-drift style! Hissig den Chargeren din! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Så kommer villmannen collixxx med 4wd og brenner forbi deg sidelengs i Arab-drift style! Hissig den Chargeren din! :) hehe ja, litt synd at jeg må opp i 250 + km/t før jeg kan presse gassen helt i bånn uten at det spinner da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ikke glem han som kommer med et eller annet han ikke kan kjøre bak dere i blodfart så blårøyken står og delene spruter :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Så kommer villmannen collixxx med 4wd og brenner forbi deg sidelengs i Arab-drift style! Hissig den Chargeren din! :) Ikke glem at jeg kommer og tar deg på yttern med time attck evo'n min a:) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Er det ikke da likegreit at jeg tar dere alle på inner'n med Bora(t)en min? Hadde foresten 270 på langstrekka på Sebring i dag, med Corvette Guldstrand som ikke har noe spesiell motortrimming.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Får "Failed to connect the game" hele tiden når jeg prøver å bli med på forza online :( Noen her som kanskje har peil på hva problemet kan være ? har samme problemet + at det tar drit lang tid å uploade times on scoreboard, fikk det fårst i går, fra tirsdag og til da har det funka fett, Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 noen som ha rpeil. på hvilken av 360 det er greiest å ha når man bare skal kjøre forza/internett? Og går det ann og koble Xbox på en Pc-skjerm, koble til hvilket som helst headset? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 noen som ha rpeil. på hvilken av 360 det er greiest å ha når man bare skal kjøre forza/internett?Og går det ann og koble Xbox på en Pc-skjerm, koble til hvilket som helst headset? Greit å kunne lagre... Premium.. Og headsett følger jo med og såå... Skal virke på en pc-skjerm med s-video eller no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Helt genialt spill. Skuffet over Xbox ratt/pedalene som jeg kjøpte samtidig. Rett og slett dårlig, så bruker håndkontrollen istede. Kjører en VW Golf2, orginal utseende med porsche cup felger. R32 motor og drivverk og maks trim... Artig å spille live, og se alle ferrarier osv bli tatt av en gammel golf. En maks trimmet Lancia Delta... E36 M3, byttet motor til noe uvisst, ihvertfall maks trimmet. Ingenting gjort med bremser/understell Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 kl 0400 i natt skal jeg kjøre min første uketurning :D Håper jeg går videre. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Lykke til da momo!! Hvilken bil er det du skal kjøre ? Og er det mulighet for å se den "kampen" på Forza TV ? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Lykke til da momo!!Hvilken bil er det du skal kjøre ? Og er det mulighet for å se den "kampen" på Forza TV ? Ja gå inn på Forza TV å velg Featured Races akkurat kl 0415. Da ser du meg :D Huff, hadde håpa ingen skulle spørre åssen bil, haha :D Neida, En Audi RS6 Raceversjon.(R4) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Driver også å bygger en custom time attack bil for ukendtlige turneringer, der blir blant annet girkassa dreva for den spesielle banen turneringa er på, og bilen skal grundig testes for beste rundetid. Er en Skyline R32 GTR, får slenge ut bilder når den er ferdig designa, blir flashy dekor så klart :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Håper det blir noen turneringer sånn nogenlunde på dagtid også, så jeg kanskje kan få vært med.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg