Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

Bump

NOen som kan vet noe?

Det er slik i alle multiplayer spill på 360.. Lag en profil ekstra hjemme. En som er 2 player. Har det her, og den profilen har en annen kompis spilt litt på carrer alene. Og da har han sinn egen garasje og velge fra i split screen mode.

Det er kun den opprinnelige profilen som kan velge biler fra garasjen, siden garasjen går på hvilken profil som har spilt i Carrer mode.

NB en ny skapt profil får Gold membership i x antal dager gratis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvordan gikk første runde?

Jeg vant, med 15 sekunders margin. haha kom bare en til da, de andre hadde problemer. Både han som kvala nr 2 5 og 7 skulle jo kjøre i gruppa mi men..

Blir nok betydelig vanskeligere i kveld :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant, med 15 sekunders margin. haha kom bare en til da, de andre hadde problemer. Både han som kvala nr 2 5 og 7 skulle jo kjøre i gruppa mi men..

Blir nok betydelig vanskeligere i kveld :)

Jobber du ikke eller? iom at du kan sitte å spille kvart over 3 på ei søndags natt:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du ikke eller? iom at du kan sitte å spille kvart over 3 på ei søndags natt:D

Jeg begynner å jobbe igjen når jeg har fått surra meg til å bli ferdig med lastebil lappen :D

Ellers driver jeg jo et par nettsteder da :D Og siden jeg jobber "for meg selv" kan jeg jo jobbe når jeg vil :D (dvs midt på natta)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke ordna Xbox problemet da jeg har fått tildelt 2-3 udugelige folk til å hjelpe meg, så jeg får nok ikke addet venner enda. Hvordan funker server-greiene, kan jeg fortsatt finne serveren dere spiller på i en serverliste e.l? hvis ikke går det jo nord og ned med invites og det å spille sammen.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider