olehenri Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 kan man selge oppgraderinger man har gjort, før evt motorbytte?! Kan jo selge stylinga igjen fant jeg ut i går Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 har du problemer med for lite penger eller???? Kan ikke skjønne det, er ENKELT å tjene penger i spillet, litt for enkelt. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 har du problemer med for lite penger eller???? Kan ikke skjønne det, er ENKELT å tjene penger i spillet, litt for enkelt. nei?! jeg tenkte hvis noen sku selge delene de har putta på , før de bytter motor etc Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Kule bilder remyek, vi må skrenses litt igjen snart! Også må jeg skryte litt igjen! Jeg vant mitt 3. turneringsrace på rad og er nå garantert plass blant de top 16. En turnering varer en hel uke fra kvalik til finale og er sponset av Microsoft og man vinner enorme mengde ingame penger + ekte greier! hoho I natt kjører jeg semifinale :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Noen som har xbox 360 til låns? Dvd spilleren gikk til helvete 2 timer ut i forza 2 =( faen så sur jeg er!! Må vente 3 uker på rep av xboxen Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Kommer med ett urtolig teit spørsmål.. hvordan bytter man motor i bilene? Power train swap? heter det vel ja, helt til høyre i tuning-delen! :) Ingen spørsmål er dumme vet du. Husk å vise oss bilder av din(e) biler! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Noen som har xbox 360 til låns? Dvd spilleren gikk til helvete 2 timer ut i forza 2 =( faen så sur jeg er!! Må vente 3 uker på rep av xboxen Velkommen i klubben, jeg brant opp min! :hammer Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 å kl er det du kjører i dag? vil se på . og hvilken turnering ... knekk de !!!! Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Klasse R4. løpet starter ca 02.25 - 02.30 Bare å se på featured races - R4 class omtrent da Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Klasse R4. løpet starter ca 02.25 - 02.30Bare å se på featured races - R4 class omtrent da send en invite da? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Velkommen i klubben, jeg brant opp min! :hammer kjipt!! jeg så har forhåndsbestilt forza 2 får leeeeeeenge siden fikk det på fredag å 2 timer etterpå fucka xboxen seg! åårh Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 send en invite da? Jeg kan ikke invitere noen til ForzaTV er jeg redd. Og jeg er jo i tournament lobbyen 15 minutt før racestart.. Dere kan jo prøve å kvalifisere dere til A og B klasse turneringene nå. De er åpne for kvalifisering. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 aha hehe :P skjønner lite av detta her, må nerde litt mer å lære :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 så sent på natta ja.. da sover jeg gitt.. Kan ikke ofre skjønhets søvnen for det. :) Opp kl 06:00 på morraen .. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Forklaring: De offisielle turneringene er de hardeste raca på live. Når en turnering åpner, har man to dager til å kvalifisere seg på. Ved å kjøre time attack og sette beste rundetid. Her får de med 128 eller 64 beste rundetid plass, og man blir satt i grupper på 8. Og får et tidspunkt og stille på. Dette er låste grupper og man kommer ikke inn om man ikke har plass der. De på 1-4 plass går videre, til man sitter igjen med 8 stykker i finalen. Racene i tournaments kan man se på Featured Races seksjonen på ForzaTV. Hele turneringa tar 6-7 dager fra start til slutt, også begynner det på nytt neste uke. Og som sagt, det er sponsorer her som premierer så om man tror man er kjapp så bør man prøve, en annen fordel er at folk kjører ordentlig! Ikke no knusing av banen, disse racene blir sett på av moderatorer som kan diskvalifere folk som dytter andre av banen. Også er det jo bare de beste av de beste der, så det blir ekstremt jevnt og tøft Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg