Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kule bilder remyek, vi må skrenses litt igjen snart!

Også må jeg skryte litt igjen! Jeg vant mitt 3. turneringsrace på rad og er nå garantert plass blant de top 16. En turnering varer en hel uke fra kvalik til finale og er sponset av Microsoft og man vinner enorme mengde ingame penger + ekte greier!

hoho

I natt kjører jeg semifinale :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send en invite da?

Jeg kan ikke invitere noen til ForzaTV er jeg redd.

Og jeg er jo i tournament lobbyen 15 minutt før racestart..

Dere kan jo prøve å kvalifisere dere til A og B klasse turneringene nå. De er åpne for kvalifisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaring:

De offisielle turneringene er de hardeste raca på live. Når en turnering åpner, har man to dager til å kvalifisere seg på. Ved å kjøre time attack og sette beste rundetid. Her får de med 128 eller 64 beste rundetid plass, og man blir satt i grupper på 8. Og får et tidspunkt og stille på. Dette er låste grupper og man kommer ikke inn om man ikke har plass der. De på 1-4 plass går videre, til man sitter igjen med 8 stykker i finalen. Racene i tournaments kan man se på Featured Races seksjonen på ForzaTV. Hele turneringa tar 6-7 dager fra start til slutt, også begynner det på nytt neste uke.

Og som sagt, det er sponsorer her som premierer så om man tror man er kjapp så bør man prøve, en annen fordel er at folk kjører ordentlig! Ikke no knusing av banen, disse racene blir sett på av moderatorer som kan diskvalifere folk som dytter andre av banen.

Også er det jo bare de beste av de beste der, så det blir ekstremt jevnt og tøft

Lenke til kommentar
Del på andre sider