Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og det har ikke jeg? :D

Men skjønner at det kan være litt problematisk om man skal opp 2 timer etter løpet. :)

Jeg er litt competitive av meg :notin:

JEg kvalifiserte meg f.eks etter 11 runde, dvs jeg hadde kjørt i ca 15minutt

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et spill :pray

Begynte med Corrado'en og spiller med 50% vanskelighets grad (dvs. all assists off og hard AI).

Liker at det er jevn motstand, ikke som i GT-serien der noen blir flere runder etter.

Men, dæggern døtte å... sku hatt ratt og pedaler ja :drive2

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET spørgesmål: Jeg kjøpte Limited Collector's Edition. Der står det at du får 3 biler... Er det biler til garasjen i career mode som man kan race med, eller????????????

Har tasta inn redeem koden og lasta det ned, men that's it lissom. Finner de ikke noen steder. :( :confused: :helpme:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider