HusebyRS Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Men det er jo 3 motorer å velge mellom. Den første er vr6 med forhjulstrekk fra corrado, nr2 er vr6 med firhjulstrekk fra Jetta/bora, og den siste er V6 firhjulstrekk fra R32.. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Tips.. Les om motorene... Trykk på Y 2 ganger, så står det info om bilen.. evnt så er det ikke dumt å se hva som står ellers heller.. f.eks "fwd. Rwd, Awd" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Har dere noen meninger om rattet som følger med i denne pakken? er det bare dritt eller? Skal ha meg forza 2 og 360 ihvertall! Ser så jævlig fett ut!http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000Sz4NiOxe?ProductID=QrfD4QFHdnUAAAES4etFR.b9&CatalogCategoryID=mMfD4QFHoKsAAAEOOFwcHzyT Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det rattet ble bygd FOR Forza 2. og er det beste rattet til Xbox360. Den pakka der var ikke dum. Jeg er hvertfall fornøyd med mitt ratt. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Begynner å bli noen biler som snart er klare for drifting her... Min andre amcardrifter er snart klar og.. Og der snakker vi ketchup :p 830 hk.. med turbolagg :p... Jaja.. Skal skaffe enda en ny driftebil straks.. En som jeg elsket i Forza 1.. Driftebiler som jeg kommer på nå: E36 E46 Z28 Guldstrand Integra Civic Supra S15 Sikkert flere og.. Men satser på å joine meetingen snart og.. Samt å drifte på nett snart igjen.. Må bare få nye routeren pga den gamle overlevde desverre ikke slegga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 noen som har prøvd denne?? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000_umTAnmw?ProductID=yQLD4QFHHXQAAAEOSHBCGhzm&CatalogCategoryID=AhXD4QFH3VUAAAEOwfgcHzyT Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Har ganske likt til ps2.. Helt greit:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airbrush Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Noen som blir med ut å skli litt? Legg meg til: airbrush inc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Kos dere i helga med Forza2... Jeg må på HV-øvelse i 5 dager nå. :rockets Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 momo: Takk for svar! Blir vel den pakka etter sommerferien da tenker jeg! Prøvde forza 2 for første gang igår, fy faen så fett det var! Gleder meg til jeg får det i hus. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airbrush Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Det var hyggelig å kjøre med deg momo:) Den driftinga di kan ikke bli stort bedre, jeg prøvde å kopiere men det var ikke så lett som du fikk det til å se ut som. Sorry for at jeg kom borti der èn eller to ganger. Jeg sliter litt med å få god stabilitet på Veilside supr F03`n min, noen som har et bra drifting oppsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Det var hyggelig å kjøre med deg momo:) Den driftinga di kan ikke bli stort bedre, jeg prøvde å kopiere men det var ikke så lett som du fikk det til å se ut som. Sorry for at jeg kom borti der èn eller to ganger. Jeg sliter litt med å få god stabilitet på Veilside supr F03`n min, noen som har et bra drifting oppsett? Jepp det har jeg. HIV DEN BILEN :D Litt brutalt sagt, men den har Alt for mye effekt, og alt for stor turbo. Vanskelig å kontrollere med så mye ketchup effekt, dvs at den går fra å ha ganske lite hk til ekstreemt mye på et millisekund. Og da sliter man (når man får denne effekten i en sving f.eks) Kjøp deg en standard supra, også letter du maks, og trimmer moderat (f.eks level 3 cams and valves, air intake og exhaust) UNNGÅ og oppgradere turbo, da får du bare ketchup effekt igjen, jeg oppgraderer ALDRI turbo eller kompressor på mine "seriøse" biler :D Du vil ha JEVNT med effekt fra bunn til topp på turtallet. Det gjør at bilen gjør som den får beskjed om, uansett turtall (hvis ikke du ligger på tomgang da). Ellers trenger du 2 veis differential og de nest beste hjula! (ikke slicks men den under), mye grep er viktig! Sett diffen din på 100% accel og 100%decel Kjøp også beste senkesettet og bedre bremser.. nå burde du ha en A klasse bil. Så er det bare å begynne på en bane med små svinger (f.eks Tsukuba) også bli flink der, også prøver litt andre baner etterhvert. Øvelse gjør mester :D Et annet godt tips er å øke luftrykket på hjula bak littegranne Jeg kjører med 2 bar foran og 2.5 bak Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 momo: vil du si at abflug supraen har mye ketchup effekt? når jeg kjørte med den i går og ga på på andre gir så kom den nesten ingenting før rundt 3-4k rpm og da forsvant bakhjulene ut til siden. Var ihvertfall veldig vanskelig å ha noe som helst kontroll i en sving. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 vi hadde tight 4x4 drifting i går, ble fullstendig kaos da rommet ble fullt av driftgale mennesker. Var bare å legge seg bakerst og drifte med ro og mak :D Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ja den egner seg ikke særlig til drifting.. Man må ha muligheten til å kunne slippe gassen i et par sekunder også fortsatt ha litt pulver når man trer på gassen igjen. På en bil med myyye effekt og stor turbo vil man enten plutselig få for mye hester og snurre, eller om man rekker og slippe gassen spiller det ingen rolle for når man trykker inn gassen igjen skjer det ikke noe og hjula slutter å spinne. Det er mulig å drifte med de bila her, men man gjør det bare utrolig vanskelig for seg selv. Helst ikke særlig med enn 300kW effekt omtrent, litt avhengig av tyngden på bilen. Det beste er vel å ha 1 / 3 effekt av vekten (målt i kW) Det er ikke motoreffekten som skal drifte, det er understell og differential instillinger. Jeg har ingen problemer med å ligge bredt i så å si alt av svinger med min Rx7 på rundt 220kW (ca 280 - 300hk) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg