Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har dere noen meninger om rattet som følger med i denne pakken? er det bare dritt eller?

Skal ha meg forza 2 og 360 ihvertall! Ser så jævlig fett ut!http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000Sz4NiOxe?ProductID=QrfD4QFHdnUAAAES4etFR.b9&CatalogCategoryID=mMfD4QFHoKsAAAEOOFwcHzyT

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli noen biler som snart er klare for drifting her... Min andre amcardrifter er snart klar og.. Og der snakker vi ketchup :p 830 hk.. med turbolagg :p...

Jaja.. Skal skaffe enda en ny driftebil straks.. En som jeg elsket i Forza 1..

Driftebiler som jeg kommer på nå:

E36

E46

Z28

Guldstrand

Integra

Civic

Supra

S15

Sikkert flere og.. Men satser på å joine meetingen snart og.. Samt å drifte på nett snart igjen.. Må bare få nye routeren pga den gamle overlevde desverre ikke slegga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere i helga med Forza2... Jeg må på HV-øvelse i 5 dager nå. :rockets

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

momo: Takk for svar! Blir vel den pakka etter sommerferien da tenker jeg! Prøvde forza 2 for første gang igår, fy faen så fett det var! Gleder meg til jeg får det i hus.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å kjøre med deg momo:)

Den driftinga di kan ikke bli stort bedre, jeg prøvde å kopiere men det var ikke så lett som du fikk det til å se ut som.

Sorry for at jeg kom borti der èn eller to ganger.

Jeg sliter litt med å få god stabilitet på Veilside supr F03`n min, noen som har et bra drifting oppsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å kjøre med deg momo:)

Den driftinga di kan ikke bli stort bedre, jeg prøvde å kopiere men det var ikke så lett som du fikk det til å se ut som.

Sorry for at jeg kom borti der èn eller to ganger.

Jeg sliter litt med å få god stabilitet på Veilside supr F03`n min, noen som har et bra drifting oppsett?

Jepp det har jeg. HIV DEN BILEN :D

Litt brutalt sagt, men den har Alt for mye effekt, og alt for stor turbo.

Vanskelig å kontrollere med så mye ketchup effekt, dvs at den går fra å ha ganske lite hk til ekstreemt mye på et millisekund. Og da sliter man (når man får denne effekten i en sving f.eks)

Kjøp deg en standard supra, også letter du maks, og trimmer moderat (f.eks level 3 cams and valves, air intake og exhaust)

UNNGÅ og oppgradere turbo, da får du bare ketchup effekt igjen, jeg oppgraderer ALDRI turbo eller kompressor på mine "seriøse" biler :D Du vil ha JEVNT med effekt fra bunn til topp på turtallet. Det gjør at bilen gjør som den får beskjed om, uansett turtall (hvis ikke du ligger på tomgang da).

Ellers trenger du 2 veis differential og de nest beste hjula! (ikke slicks men den under), mye grep er viktig!

Sett diffen din på 100% accel og 100%decel

Kjøp også beste senkesettet og bedre bremser..

nå burde du ha en A klasse bil.

Så er det bare å begynne på en bane med små svinger (f.eks Tsukuba) også bli flink der, også prøver litt andre baner etterhvert. Øvelse gjør mester :D

Et annet godt tips er å øke luftrykket på hjula bak littegranne

Jeg kjører med 2 bar foran og 2.5 bak

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

momo: vil du si at abflug supraen har mye ketchup effekt? når jeg kjørte med den i går og ga på på andre gir så kom den nesten ingenting før rundt 3-4k rpm og da forsvant bakhjulene ut til siden. Var ihvertfall veldig vanskelig å ha noe som helst kontroll i en sving.

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den egner seg ikke særlig til drifting.. Man må ha muligheten til å kunne slippe gassen i et par sekunder også fortsatt ha litt pulver når man trer på gassen igjen. På en bil med myyye effekt og stor turbo vil man enten plutselig få for mye hester og snurre, eller om man rekker og slippe gassen spiller det ingen rolle for når man trykker inn gassen igjen skjer det ikke noe og hjula slutter å spinne. Det er mulig å drifte med de bila her, men man gjør det bare utrolig vanskelig for seg selv.

Helst ikke særlig med enn 300kW effekt omtrent, litt avhengig av tyngden på bilen. Det beste er vel å ha 1 / 3 effekt av vekten (målt i kW) Det er ikke motoreffekten som skal drifte, det er understell og differential instillinger. Jeg har ingen problemer med å ligge bredt i så å si alt av svinger med min Rx7 på rundt 220kW (ca 280 - 300hk)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider