*TKV* Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Noen som har trueno med supra motor da? Hvis det går ann? Kunne vært en morsom kombinasjon. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Noen med å sladder nå? Add meg som abcandreas så ser vi ingame :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Mange som sladder nå.. Join en av de tidligere i tråden, f.eks snitchie, paal123hus (eller hva han kalte seg) etc :) Supra motor går ikke i Trueno, Mr2 motor er det heftigste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det var dumt. Mr2 røsker vel godt nok det og eller? Med litt trimming. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det var dumt. Mr2 røsker vel godt nok det og eller? Med litt trimming. Den røsker godt nok med trim av original motor..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Jaja det gjør det sikkert, men motorbytte er det liksom litt mer stil over. :D sikkert bare jeg som er kresen :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Jaja det gjør det sikkert, men motorbytte er det liksom litt mer stil over. :D sikkert bare jeg som er kresen :p Jojo.. Men den lille loppa blir hard å "leke" med :p.. med stor motor.. Får vel sikkert 500 hk i en bil på rundt 800 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det blir igjen litt for mye hvis man skal ha noe som helst kontroll i svingene. :p Kjøper forza 2 på onsdag. Da blir det kjøring da! :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Var morsomt i natt Jimmi! Fikk oss noen runder med drift før du stakk :D Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Klokka inn til 07,27,179 på min første tur på ringen med Porscha nå, en god del forbedring er mulig, det vet jeg, både på setup og på sjåfør:P Kjørte også 51,187 på tsukuba long... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er det japsekillern? Helt grei tid til å være første runde. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Får vel lage en Porsche killer da å kjøre fra deg :hide Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Får vel lage en Porsche killer da å kjøre fra deg :hide da joiner jeg team. hehe. DU SKAL FÅ SMAKE RIS!:blah: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Bring Em On!!! Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det er SMÅGREI lyd i Ferrari 330 P4 eller?? hoho! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg