*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Fastolsen: Er det driftebil eller typ time attack bil den porschen din. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Fastolsen: Er det driftebil eller typ time attack bil den porschen din. Når han kjører FORT på tsukuba og ringen... Driftebil for sure.. :yodude: Kanskje ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Fastolsen: Er det driftebil eller typ time attack bil den porschen din. Hardcore time attack.. men den går sidelengs hvis jeg gidder:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Da får dere nesten arrangere en liten battle da. ris mot nazi stål. Hadde vært litt morsomt å se hvem som koker hvem. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 hei... fikk FM2 i dag.. dritartig :D noen som kan si meg åssen jeg kan få bilen til å slædde rundt hele svingen...? får den ikke rundt hele svingen med bare halve.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 hei... fikk FM2 i dag.. dritartig :D noen som kan si meg åssen jeg kan få bilen til å slædde rundt hele svingen...? får den ikke rundt hele svingen med bare halve.... Er veldig få biler som klarer det originale... Så du må nok bare starte med å bygge en bil... Viktige ting er at den bør være litt stiv (senket) for å få litt kontroll, og ikke full "Pudding-drifting", samt 2 veis sperre, med f.eks 100% på acc og deac, og ellers en del motor, men helst uten for mye turbolagg ;) Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Var det ikke en liten tommelfinger regel at det ikke skulle være mere en 1/3 av bilens vekt i hk? Eller var det kw? Var det ikke noe sånt jeg leste lenger bak i tråden? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det sies så jo TKV, men er enklere med litt effekt etter min mening, men er jo smak og behag :).. Og alt er individuellt, selvom jeg drifter med 1961 Jaguar, og 240z, så behøver ikke du å klare det, og samme med andre ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 240z er griserå! Har du bilder? Legg ut i bildetråd da vel. Så en 240z i japan med sr20det motor og s14a understell. Gamle biler med ny teknologi er noe av det tøffeste etter min mening. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 240z er griserå! Har du bilder? Legg ut i bildetråd da vel. Så en 240z i japan med sr20det motor og s14a understell. Gamle biler med ny teknologi er noe av det tøffeste etter min mening. Har desverre ikke tatt bilder av den ser jeg.. Får ta bilder av den og jaguaren imorra eller no.. opptatt med no sofabygging nå.. Har derimot lagt ut bilde av 2 av mine bimmere, golfen, og en z28, hvis man titter gjennom alle bildene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da gikk jeg til innkjøp av forza og 360 ja! Men jeg lagde jo klart ikke Live account for et stykke uti spillet, å da var navnet opptatt, så jeg måtte lage ny! Går det virkelig ikke ann å overføre en save fra en gamertag til en annen? Edit: fikk det til :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Da gikk jeg til innkjøp av forza og 360 ja!Men jeg lagde jo klart ikke Live account for et stykke uti spillet, å da var navnet opptatt, så jeg måtte lage ny! Går det virkelig ikke ann å overføre en save fra en gamertag til en annen? Edit: fikk det til :) Du gjorde et godt valg, forhåpentligvis vil forza 2 og x360 gi deg mange koselige timer foran tv skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 SYYKE TID OLEHENRI! :D Var vanvittig morsomt i kveld, liner opp med bilder senere ikke sant? :) :) :crazysant: :crazysant: :crazysant: Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 hehe ja kommer nok bilder ja, men vi er ikke ferdige nå :P prøver 2 og 2 nå Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 hehe, høres bra ut :) Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg