Spiritus Sancti Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 jeg har kjørt 4-5 timer i dag, nå har jeg eksakt 1007000cr, hadde 54000 til morran i dag.. Er ikke det raskt nok for deg? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjøpte spillet på fredag, og har sikkert spillt 15 timer iløpe av helga...Genialt spill...jeg har altid syntes grand turismo spillene har vært best, men dette er mye bedre. jeg skal kjøpe meg xbox live medlemskap i morra. Er det noen her som kjører i sammen, egnen bilforumet team eller noe sånnt? Og hva skjer når og hvor? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjøpte spillet på fredag, og har sikkert spillt 15 timer iløpe av helga...Genialt spill...jeg har altid syntes grand turismo spillene har vært best, men dette er mye bedre. jeg skal kjøpe meg xbox live medlemskap i morra. Er det noen her som kjører i sammen, egnen bilforumet team eller noe sånnt? Og hva skjer når og hvor? Tja hender jo vi er et par stykker her da: http://www.bilforumet.no/bilspill/168431-norwegian-forza-drifters-treff-s%F8ndag-01-juli-kl-18-00-a.html Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Gå på enduranse, så leier du en sjåfør til å kjøre... så finner du på noe annet i mens =) joda, men skal du være "spikra" seier så tar jo han alt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Joda.. Men ha en god bil, så klarer han dårligste sjaføren det greit og :) (dvs så høyt opp du kommer i den klassen, og godt understell som du har stilt inn) Noen som har forslag på morsomme biler? Snakker banebiler, helst i lavere klasser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Fra denne ukas pit pass report: "Hardware issues aside, there are some very real bugs in the game that a handful of you have encountered by chance, or have intentionally exploited for gains. These include duping cars to use in the Auction House, using a speed glitch to get super fast times on the Nissan Speedway, getting hit with a bug that gives you a time on the Test Track King Cobra track in the micro-seconds, or taking advantage of a PI calculation bug that gives the Lotus Elan an unfair advantage in its class (and hence dominating the scoreboards). There will be a Forza 2 auto-update patch that will fix these issues very soon. The patch will also be coupled with our first DLC pack." DLC = Down Loadable Content yay! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 nice! Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Fint at dem fikser dupebugen osv. Da går det ann å bruke auction house igjen, det vil si, at folk ikke har milliard på milliard med penger, slik at vi som spiller lovlig også har mulighet til å kjøpe noe og. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Crap.. Jeg som har Eliser og Elan'er i fleng :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hehe ja, over 200hk på 600kg er ikke veldig klasse D'ish. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvem baner er det som blir brukt mest til drifting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 De mest brukte er nok Tsukuba, Suzuka East og Maple Valley short. Ellers er sunset peninsula infield kul om man liker og ligge nærme murvegger. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 De mest brukte er nok Tsukuba, Suzuka East og Maple Valley short. Ellers er sunset peninsula infield kul om man liker og ligge nærme murvegger. Men ikke særlig god for å lære momo.. 6 "nybegynnere" i en sving, alle kræsjer i hverandre.. Men jo, ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Er de banene man må begynne på. De er små og fine. Alternativene er Silverstone, ringen, Sebring osv, de er hvertfall ikke lette å drifte på :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 ingenting som er kulere enn 8 biler som går sammen inn sidelengs i en sving, og kommer ut uten å kræsje.. mmm Leter fortsatt etter denne opplevelsen :D Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg