Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Må bare legge ut litt frustasjon her.

 

Tar det aldri slutt på slike nerder/tullinger som spiller spill formye?

Stresset mye idag med å komme meg på xboxlive, der jeg kunne kjøre "alle" biler. Når jeg først kommer inn, kjører jeg dårlig to runder, og resten bra. Utenom en sving da jeg lå kan i kant og driftet med en annen, så snurret han rett foran slik at jeg kræsjet i han....så vips ble jeg kastet ut.

 

Folk som holder på slik skulle hatt en god omgang juling. Kom meg ikke inn på noe annet enn servere kun med racing biler.

 

Nå må folk slutte å være så seriøse når de spiller..

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge ut litt frustasjon her.

 

Tar det aldri slutt på slike nerder/tullinger som spiller spill formye?

Stresset mye idag med å komme meg på xboxlive, der jeg kunne kjøre "alle" biler. Når jeg først kommer inn, kjører jeg dårlig to runder, og resten bra. Utenom en sving da jeg lå kan i kant og driftet med en annen, så snurret han rett foran slik at jeg kræsjet i han....så vips ble jeg kastet ut.

 

Folk som holder på slik skulle hatt en god omgang juling. Kom meg ikke inn på noe annet enn servere kun med racing biler.

 

Nå må folk slutte å være så seriøse når de spiller..

 

Japser og tyskere er fæle når det gjelder sånne ting.. 1 miss og du blir kasta så langt ut at du sitter plutselig å spiller forza 1...

 

Men du får bli med oss å drifte, race eller dragge da

Driter en seg ut og kræsjer inn i en annen en så sier vi unskyld og så fortsetter vi som ikke noe skulle ha skjedd

 

Add meg ( Hansien ) og så kan vi prøve å drifte litt i kveld vist du har tid ;)

 

 

Spill med venner fra norge da. Vi er ikke antydning til seriøse

 

Vi er jo litt seriøse når vi har konkuranser da!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de som kicker folk bare fordi de dulter borti som er useriøse. De som er seriøse sier unnskyld, og tilgir han somk dulta borti. Kanskje flirer litt også, dvs de som spiller for moro, og skjønner at det ikke er the real world. Selvsagt er alt dette når det ikke var meninga å dulte borti i det hele tatt.

 

Når man kjører career race på live, så er det lov å bli sur på de som kjører chrash derby i stedet for å kjøre seriøst. Med den nye patchen så har jo kick funksjonen under løpet blitt borte, så vidt jeg har skjønt.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et par små spørsmål:

Når man kjøper en bil på Auction House som fks er på nivå 3, får man da disse avslagene som forrige eier fikk når han kom til nivå 3?

Og hvis man selger en bil med nivå 5, så mister man vell ikke avslagene man har fått?

 

Du får ikke med avslag, og du mister ikke avslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nådd level 50 jeg også. Det ser ut til å være toppen på career-modusen.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår