2001e46coupe Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 HAr akkurat kjøpt den peugeoten, gikk ganske bra den, lader nesten 3bar. Er forresten nå på level 50!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 men men, noen drifte? add meg! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 men men, noen drifte? add meg! er med! Kaller meg hansien :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 er med litt! team sideways Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 maskina mi hang seg gitt, da får jeg heller ut å skru litt bil :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Må bare legge ut litt frustasjon her. Tar det aldri slutt på slike nerder/tullinger som spiller spill formye? Stresset mye idag med å komme meg på xboxlive, der jeg kunne kjøre "alle" biler. Når jeg først kommer inn, kjører jeg dårlig to runder, og resten bra. Utenom en sving da jeg lå kan i kant og driftet med en annen, så snurret han rett foran slik at jeg kræsjet i han....så vips ble jeg kastet ut. Folk som holder på slik skulle hatt en god omgang juling. Kom meg ikke inn på noe annet enn servere kun med racing biler. Nå må folk slutte å være så seriøse når de spiller.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Spill med venner fra norge da. Vi er ikke antydning til seriøse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har ikke kjøpt meg spillet ennå, men kjøper det så fort lønninga mi kommmer:) da blir det nytt tv, og forza 2:D Det spillet er jo helt konge Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 om noen sladder føl fri til å invite meg :) GT: MikeyKnows Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Må bare legge ut litt frustasjon her. Tar det aldri slutt på slike nerder/tullinger som spiller spill formye? Stresset mye idag med å komme meg på xboxlive, der jeg kunne kjøre "alle" biler. Når jeg først kommer inn, kjører jeg dårlig to runder, og resten bra. Utenom en sving da jeg lå kan i kant og driftet med en annen, så snurret han rett foran slik at jeg kræsjet i han....så vips ble jeg kastet ut. Folk som holder på slik skulle hatt en god omgang juling. Kom meg ikke inn på noe annet enn servere kun med racing biler. Nå må folk slutte å være så seriøse når de spiller.. Japser og tyskere er fæle når det gjelder sånne ting.. 1 miss og du blir kasta så langt ut at du sitter plutselig å spiller forza 1... Men du får bli med oss å drifte, race eller dragge da Driter en seg ut og kræsjer inn i en annen en så sier vi unskyld og så fortsetter vi som ikke noe skulle ha skjedd Add meg ( Hansien ) og så kan vi prøve å drifte litt i kveld vist du har tid ;) Spill med venner fra norge da. Vi er ikke antydning til seriøse Vi er jo litt seriøse når vi har konkuranser da! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det er jo de som kicker folk bare fordi de dulter borti som er useriøse. De som er seriøse sier unnskyld, og tilgir han somk dulta borti. Kanskje flirer litt også, dvs de som spiller for moro, og skjønner at det ikke er the real world. Selvsagt er alt dette når det ikke var meninga å dulte borti i det hele tatt. Når man kjører career race på live, så er det lov å bli sur på de som kjører chrash derby i stedet for å kjøre seriøst. Med den nye patchen så har jo kick funksjonen under løpet blitt borte, så vidt jeg har skjønt. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bare et par små spørsmål: Når man kjøper en bil på Auction House som fks er på nivå 3, får man da disse avslagene som forrige eier fikk når han kom til nivå 3? Og hvis man selger en bil med nivå 5, så mister man vell ikke avslagene man har fått? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bare et par små spørsmål:Når man kjøper en bil på Auction House som fks er på nivå 3, får man da disse avslagene som forrige eier fikk når han kom til nivå 3? Og hvis man selger en bil med nivå 5, så mister man vell ikke avslagene man har fått? Du får ikke med avslag, og du mister ikke avslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 noen som er med å sladder nå? GT: MikeyKnows Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har nådd level 50 jeg også. Det ser ut til å være toppen på career-modusen. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg