abcandreas Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Noen som drifter nå? add meg abcandreas så er jeg med! :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Need some help, som jeg spurte over. Hva er opplegget når jeg skal sende inn Xboxen? Har mottatt papirene og en pose å legge den i, samt en latterlig tegning som viser hva jeg skal gjøre. Ringe supporten igjen og si at nå kan DHL hente pakken? Når henter de den osv? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ring supporten du og spør dem! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er ikke den nye download packen bare med nye nissan'er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 og en pysjå Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Bare må bemerke at Pug 908 ikke er i gratispakka.. Der er det kun Sentra, 350Z og en sak til som jeg glemmer hele tiden (en fwd mener jeg å huske). Nissan alle i gratispakka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 07 Nissan Almera 3.5 SE heter vel den siste. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ble nettopp ferdig med å sette tid på alle Time Trials, var fornøyd med den siste tiden min på nürburgring: 06.49.175 Bilen er en Porsche 962c, ordentlig deilig bil! Men så kikke jeg innom Scoreboard og så at beste tid totalt var 06.05.622!! Hvordan klarer de det? de må jo være noen guder til å kjøre, eller så er det bare jeg som er veldig dårlig...:( Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Haha... japser serru :P noen tar faktisk spillet så serriøst at de sitter å gjør alt for å komme opp på 1. plass på scoreboard.. derfor har mange sp syke tider :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg synes det er digg med at man får tidsstraff når man kutter svinger o.l.. Da kan man ikke jukse på rundetidene. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 mener du å kjøre over sandfella istedefor å følge svingen? Joa, du taper tid uansett PGA sanden bremser bilen ned ! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har dere sett videon Forza Motorsport Drift Alliance?? Den er på 300mb, og verdt å se på. Litt info: "Out of these 70 drivers, only 32 were selected to compete in the Round One Tournament. Drivers were seeded based on there qualification score, and added to two, 16 person brackets. These brackets were run down in an elimination style competition, where drifters went head to head in a best out of 3 tandem battle. The runs were judged on the following criteria: the drivers ability to maintain the ideal racing line, the speed of the drift throughout the course, the angle that the driver could maintain during a drift, the length of the drift, and a special section we like to call “style”. The style section applies to many aspects, like how close a driver can get to another car without making contact, or how close they can get to the final wall. With drivers hoping to gain an advantage in the “style” category, they pushed there driving to the limits, while attempting to avoid disqualification. "Over two day's of intense racing, the field was narrowed down to 2 drivers, Camaro727 and jdm slacker who would face off in the final battle, in search of victory! This action packed match-up was filled with excitement and controversy, as multiple runs were thrown out in favor of a rematch. In the end jdm slacker won by a slim margin, and was crowned the champion of the first ever FMDA tournament. Linken: (høyreklikk lagre som) http://www.forzadrift.com/videos/showcase_battles.wmv Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Bra film momo:D de tar dette spille sinsykt på alvor:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det er en turnering med ekte pengepremier forresten :) Så det er ikke så rart :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 må sjå project blackjack filmene, både fra fm1 og Fm2. dei ligger hær: http://www.projectblkj.com Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg