Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

helt ærlig så så det ut som om det var et greit nivå på de gutta.. ikke noe sånn spessielt høyt.. har sett bedre sladder av folk her på forumet :/.. eneste vi er ikke så gode til å tandemdrifte da :P

Men vist vi legger oss i litt hardtrening så skal vi ikke se bort i fra at vi og har sjanse mot de gutta ;)

 

BTW: Fy faen så de vingla under sladdinga :S Værtfall i starten

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok et par her på forumet som jeg har kjørt med som kunne hevda seg ganske høyt ja. Vi trener jo litt på tandemdrift gjennom langsvingen på Tsukuba. Vi kunne jo brukt samme strekke som disse bruker noen ganger også :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjå team driftan has falco å mr.fuji, Ghostface e speed drifter.

he kun drifa mæ ghostface å mr.fuji. mr fuji før hanj vart mæ i blkj å kun på fm1

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ha beste sjaføren bakerst.. Dvs den med mest motor. Null pes for han å følge :)

 

Tja, liker jo og holde ganske stor fart i svingen (bilene også), så hvis jeg da senker farta, så mister jeg driften. men jeg gidder ikke tukle så mye med gir, så for alt jeg vet så kan bilene mine være høyt gira. Husker et race i Maple valley der jeg kom bak momo i langsvingen, vi kjørte i samme gir, men jeg lå 50-60 km/t fortere enn han, og for forbi.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noen her som hadde vært like gode ja, når man skal drifte vedsiden av hverandre så er det ofte farten som er problemet.

 

Det hjelper ikke i det hele tatt.

Skal man ha jevn drifting på man ha grense på dekk, effekt osv. De beste å enkleste paralelldriftene er med 2stk klasse B biler, med de første oppgraderingsdekka.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt inne på Auction House nå, der fant jeg 5stk Chevrolet Camaro 35th Ann....hva er dette for noe?

Det står Turn 10 på dem, og er 51timer før auctionen er ferdig.

Er det dette som er Unicorn-cars?

 

isåfall, er det eneste spesielle med dem at det er kun 5stk av dem, eller gjør de noe spesielt?

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår