Hansien Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 håndkontroll Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 kjører dere med automat eller manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 mauell Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Kommer strengt tatt an på bilen, har jeg mye motor så kjører jeg manuell, men er vant med automat så jeg kjører stort sett med det. Er lat :p Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Kjører bare med automat på ringen :P Ellers går det alltid i manuell, er jo det som er gøy. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Manuell. Alltid. Uten unntak. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Går det å kjøre med automat på bilspill? Neh.. Kun de bilspilla der girutvekslinger etc er totalt fucka.. Og det har jeg opplevd 1 eller 2 ganger i løpet av siste åra.. Klarer ikke å kjøre uten motorlyd og manuell :p.. Får feil tempo og gir inn i svinger etc med automat jo :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Ja spella med automat er jo umulig :O Måå bruke manuell så man skammbruke bilen ;P Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Går det å kjøre med automat på bilspill? Neh.. Kun de bilspilla der girutvekslinger etc er totalt fucka.. Og det har jeg opplevd 1 eller 2 ganger i løpet av siste åra.. Klarer ikke å kjøre uten motorlyd og manuell :p.. Får feil tempo og gir inn i svinger etc med automat jo :p Ja spella med automat er jo umulig :O Måå bruke manuell så man skammbruke bilen ;P Er LAAAAAAAAT... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 kjører race med rattet og drifter mest med håndkontroll, får ikke helt til driftinga med ratt enda Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 sorry, hadde glemmt å logge seg på live Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 sorry, hadde glemmt å logge seg på live Problem solved :kiss Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Noen som vet hva den nye oppdateringa er godt for? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 du får ikke 4wd om du spinner i høgt gir og girer ned i første gir. Det skjedde når du kræsjet i stor fart og giret ned, så kom den i første. Det resulterte i 4wd av og til. Flere vet jeg ikke. Skal være 1 eller 2 måter til og få 4wd. Men ikke sjekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Sålenge motoren har et høyt turtall, så nærme turtalsperra som mulig, på 4, 5 eller 6 giret og bilen spinner og du hiver den i 1 resulterer i awd ":D" Altså, bilen må gire rett ned i fra det giret du er i og rett ned i 1 Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg