Wrasko Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kjører litt både og, noe drifting, og noen forsøk på å kjøre seriøst.. Men ikke spilt på en stund nå.. Fått erstatningsrattet mitt nå, så kanskje jeg kjører litt snart igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ObzoR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 jeg trenger mer folk som vil skli på vennelista, legg meg til, gt: obzor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Nanana, får den tilbake om en uke :D MED HD :P Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Noen som er ute å sklir nå? Add meg abcandreas så blir jeg også med :) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Folket for slå på tv'en og xboxen og putte i fm2 og joine Hansien eller M40Turbo Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Been there done that. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 har nådd level 50 region europe, men hva må eg gjør for å få til level 50 region japan og amerika Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 noe så enkelt som å flytte dit :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 å hvordan gjør jeg det... Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 RB -> change region.. ser det med en gang du trykker på RB i career!!! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 RB hva vil det si....... Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 EDIT: Right button betyr det, og det er den høyre knappen på "baksiden". Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 EDIT: Right button betyr det, og det er den høyre knappen på "baksiden". Right Bracket.. På siden som vender mot tv'en, over triggeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Nehei, da åker den inn på serivce igjen! Funka ikke når jeg fikk den tilbake!:angry: :angry: :angry: Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Right bracket, Right button, samma faen.. :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg