momo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det hvite trådløse offisielle rattet er å anbefale. Som sikkert en del allerede vet var rattet utviklet i samarbeid med de som lager Forza, nettopp til.. Forza! Jeg har det rattet + bøttestol :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 rått Opel lotus! :D Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Denne ukens pitpass report: Made in Japan: Import generations I følge denne pit passen burde vi ha demoen til uka. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Achievement liste.. + et par ukjente secret achievements.. Flawless Lap - Awarded to the Driver(s) who finish a lap with no time penalty against an opponant Level 1 - Reach Level 1 in Career mode All Time Trials Set - Beat the target time in every Time Trail race All Bronze Arcade - Achieve a Bronze medal in every Arcade Race All Silver Arcade - Achieve a Silver medal in every Arcade Race All Gold Arcade - Achieve a Gold medal in every Arcade Race Flawless Race - Awarded to the driver(s) who finish a race with no time penalty against an opponant Natural - Awarded to the single driver who wins with all assists turned off Hardcore - Awarded to the single driver who wins with full difficulty including no assists Underdog - Awarded to the driver who wins a race with a car in the lowest PI of the field Blowout - Awarded to the criver who wins the rae, beating the rest of the field by a full race section Crushing Victory - Awarded to any driver who finishes the race with a lapped opponent Hard Charger - Awarded to the driver who starts in 8th place and comes in 1st place All Gold (Proving Grounds) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Proving Grounds Race Type Level 10 - Reach Level 10 in Career mode All Gold (Manufacturer Club) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Manufacturer Race Type Level 20 - Reach Level 20 in Career mode All Gold (Amateur Cup) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Amateur Race Type All Gold (Rivalry Face-offs) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Rivalry Race Type Level 30 - Reach Level 30 in Career mode All Gold (Semi-Pro Events) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Semi-Pro Race Type All Gold (Factory-Spec) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Pro Spec Race Type Level 40 - Reach Level 40 in Career mode All Gold (Regional Championship) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Regional Championship All Gold (Professional Series) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Pro Series Race Type All Gold (Endurance) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Endurance Race Type Level 50 - Reach Level 50 in Career mode All Gold All Race Types - Achieve a Gold medal in every Career Race Type Car Level 5 - Achieve a car level of 5 in Career mode All Cars from France - Collect all of the cars from France in your Career garage All Cars from Germany - Collect all of the cars from Germany in your Career garage All Cars from Italy - Collect all of the cars from Italy in your Career garage All Cars from Japan - Collect all of the cars from Japan in your Career garage All Cars from Korea - Collect all of the cars from Korea in your Career garage All Cars from Spain - Collect all of the cars from Spain in your Career garage All Cars from Sweden - Collect all of the cars from Sweden in your Career garage All Cars from the United Kingdom - Collect all of the cars from the United Kingdom in your Career garage All Cars from the United States - Collect all of the cars from the United States in your Career garage 1,000,000 Online Credits - Earn 1,000,000 "Online Credits" from Tournaments and Career races Car Broker - Buy or sell 10 cars online in the Auction House Secret Secret Secret Secret Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Denne ukas pit pass report: http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass46.htm Få med deg Nürburgring videoen nederst! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Til dere som vil se litt bilder, her er 295 screenshots! http://www.xboxlive.fr/news_affiche_5921.html Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Var ganske morsomt å spille demoen, men gleder meg mer til å få satt opp biler skikkelig for litt lek <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jepp.. det blir elsk - som fjortisbertene sier Skikkelig satt opp driftebil + hele Suzuka = en søvnløs natt Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jepp.. det blir elsk - som fjortisbertene sier Skikkelig satt opp driftebil + hele Suzuka = en søvnløs natt njaa... Spiller mest på den første banen jeg.. Maple walley? Den som finnes i kort og lang utgave, med en stoor fin sving i starten... Men jeg drifter i løp og.. Gjelder å ha en bred stil.. Men kjører fortere når jeg kjører forsiktig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Tror jeg på, for Suzuka er nemlig ikke i Forza 1 :D Mulig du tenker på Tsukuba? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Gleder meg så jævlig til å lage en time attack bil med AWD:D Blir nok en EVO som skal få gjennomgå ja:P I drifting er det vel obligatorisk å bruke en 200sx:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hehe, jeg kunne tenkt meg en R34 timeattack bil, med tilhørende dekor glorete farger og styling. Moderat med hester men grep som juling. Driftingbil tror jeg at jeg skal gå for Monaro VXR, mens jeg bruker laaang tid på å lage dekor og sånt på en "skikkelig" driftebil :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 "planene" er endret: Audi A3 med RS4 motor og drivverk:P Org motor, men gromt understell og lavk vekt kan gjøre dette til en riktig så kjapp bil:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ah.. vil ha forza nå! Denne skal få kjørt seg:D http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=390&screen=217.jpg Drifte bil: http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=390&screen=218.jpg Eller 200sx :D Noen som har peil på hvordan felger osv. som kommer? Hadde vært fett med 13" ats classic på golfen <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fy flate! blir aldri lei av demoen.. :P drifter delvis med bmw m3 e36.. litt for bra grep og litt for lite hester men ellers KONGE ! (H) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg