Saltnesen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 hva var formelen for å regne fra kWh til Hestekrefter? 1.66? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 antall kw * 1,36 = Sånn ca Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 stor sjangs for at det blir audi eller cosworth tror jeg, håper på audi sport quattro:) wiiii Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hvor får dere lest om den nye pakken? eventuelt liste over alle pakkene osm har kommet. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 http://www.forzamotorsport.net, der finner du det meste. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Lastet ned noen biler i dag, første gang jeg har brukt 1 krone på marketplace :p.. Anyways, ville egentlig takke Hansien for kjøringa på nett nettopp.. Fikk luftet en Clio, en gammel Corolla og en Soltice, takk for invitasjonen, første gang på laaaang tid jeg spiller Forza 2 <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Lastet ned noen biler i dag, første gang jeg har brukt 1 krone på marketplace :p.. Anyways, ville egentlig takke Hansien for kjøringa på nett nettopp.. Fikk luftet en Clio, en gammel Corolla og en Soltice, takk for invitasjonen, første gang på laaaang tid jeg spiller Forza 2 <3 Synd du ikke har mic! Og sorry at jeg stakk. Kombinasjon av at jeg måtte pisse + at jeg snubla i viss netverkskabel :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Synd du ikke har mic! Og sorry at jeg stakk. Kombinasjon av at jeg måtte pisse + at jeg snubla i viss netverkskabel :P Som jeg skrev til deg, så hadde jeg det før.. MEN, så skaffet jeg meg katt, så nå har jeg en i 5 deler :o Får kjøpe meg trådløs etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Så det først nå. Har en uvane med å ignorere meldinger jeg får når jeg er ute å drifter :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hva synes folk om den nye softwaren da, har jo kommet oppdatering nå? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ikke tenkt over noe forskjell Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Genialt at vi kan kjøpe gamle Xbox titler for en 50 lapp. Marketplace er blitt mye lettere å søke igjennom nå og. Er snart på tide at vi får noen HD filmer å laste ned her i europa og. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Må innrømme at jeg sliter som f. med å finne frem :p MEN, en ting jeg lurer ekstra på, finnes det en måte å finne f.eks dlc til Forza 2 uten å lete gjennom stor liste? Da mener jeg bare se på en liste over spill jeg har, og ikke alt annet og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Tøft med oppdatering, men litt uvant å navigere seg igjennom de nye menyene. Smart tenkt å la oss kunne laste ned gamle titler;) Håper det kommer fler xbox-titler etterhvert, som fks Midtown Madness 3:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 MEN, en ting jeg lurer ekstra på, finnes det en måte å finne f.eks dlc til Forza 2 uten å lete gjennom stor liste? Da mener jeg bare se på en liste over spill jeg har, og ikke alt annet og.. Hovedmenyen i Forza -> Trykk X -> Der har du det! Når det gjelder oppdateringen så er det bra at man kan laste ned gamle xbox-spill, og det er litt artig og se hva som er mest lastet ned og sånn. Så Motegi-pakka til forza var på topp i stad :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg