Vw Digger Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Er ny på Forza2 på LIVE, lurte på hvordan jeg legger dere inn evt. om dere vil legge meg inn, Gamertag: BadCard8 Liker å kjøre med mennesker ikke CPU, så hjelp meg :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Gikk bra unna i kveld, Pellic. :) Takk for noen kule runder. :) Boxdragon1337 - noen her inne? Hadde en del heftige kamper med den karn. :oohh Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Gikk bra unna i kveld, Pellic. :) Takk for noen kule runder. :) Boxdragon1337 - noen her inne? Hadde en del heftige kamper med den karn. :oohh Jeg så bare deg og boxdrageon som prikker i horisonten i hvert eneste løp - dere er så raske at det var nesten ikke gøy :D Uansett hvilke restriksjoner jeg prøvde å legge på, ble jeg bare parkert gang på gang. Trene mer ja :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 fadern da, jeg får jo bare Failed to Connect når jeg prøver å joine dere....jeg har jo open NAT....Noen som kan invitere eller noe? mpå sette nettverks instillingene på xbox på manualø for å få vite vilken NAT du har, står den på automatiske, så står de automatisk open. Er det andre som har det samme problemet son meg, hadde open NAT får så bytta XBOX så få bare Strict Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Game no? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg så bare deg og boxdrageon som prikker i horisonten i hvert eneste løp - dere er så raske at det var nesten ikke gøy :D Uansett hvilke restriksjoner jeg prøvde å legge på, ble jeg bare parkert gang på gang. Trene mer ja :D dere var jo kjedelige som dreiv å kjørte grip da! dreiv å drifta å herja jeg, men ingen andre var i nærheten og så på eller prøvde. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Driver for det meste og sladder/snurrer sjøl, så alle bilene mine har masse gamp og dårlige dekk :D kanskje ikke rart jeg blir frakjørt... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 faen a, få rå ikke til å joine games. "failed to connect bla bla bla" og NAT'n står jo på åpen, men den får jeg ikke endra uansett, men det burde vel funke? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg så bare deg og boxdrageon som prikker i horisonten i hvert eneste løp - dere er så raske at det var nesten ikke gøy :D Uansett hvilke restriksjoner jeg prøvde å legge på, ble jeg bare parkert gang på gang. Trene mer ja :D Ja, må si jeg fikk til å kjøre den Sport Quattron ganske heftig. Uansett bil boxdragon valgte vant jeg. Litt morsomt i grunn. :) Et triks- når man til ha en lekerunde- sett antall runder på maks. Da skjønner og gidder ikke folk å race. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Dumt spørsmål!! sliter man virkelig på dekka?? synes jeg bare blir dårligere og dårligere til å konkurrere, men bedre til å sladde :wonder: Tenkt å kjøre litt snart jeg, anyone? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Om du ikke har skrudd det av, så slites det nok på dekka ja, men du får jo nye dekk for hvert løp. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 heh, har ikke satt meg inn i spillet ennå, fikk den forrige uke og kom inn på Xbox live på mandag. Har ihvertfall skjønt en god del nå, men det kjedeligste er ventetiden for å kunne kjøre live :( Så fersking er jeg :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 vente tid for å kjøre live?? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 noen som har guide til hvordan man lager ting?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Design mener du? Søk på YouTube - Broadcast Yourself. så er det sikkert noen videoer om det der. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg