Atlesen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Går det ann å ta nettverkskabel/usb kabel fra xboxen til datan for å få nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Må nesten det? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hm, er det en mulighet for å få lasta opp replays til pc'n? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Må nesten det? Usb eller nettverkskabel da? og man skal ikke dra den ned til modemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hm, er det en mulighet for å få lasta opp replays til pc'n? Niks, sånn som jeg har skjønt så er de opptakene du ser på f.eks youtube tatt opp direkte fra xboxen, ikke spør meg for mye mer om det :D Usb eller nettverkskabel da? og man skal ikke dra den ned til modemet? Du må ha Nettverkskabel, og den bør trekkes til enten modemet eller en Router. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Niks, sånn som jeg har skjønt så er de opptakene du ser på f.eks youtube tatt opp direkte fra xboxen, ikke spør meg for mye mer om det :D Du må ha Nettverkskabel, og den bør trekkes til enten modemet eller en Router. Ok,men går det å sette den i dataen da? Modemet er liksom 20 meter unna å ned trapper osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ok,men går det å sette den i dataen da? Modemet er liksom 20 meter unna å ned trapper osv.. Ja. akkurat likt som om det var en annen pc du skal koble på nett Ang replays så kan man vel egentlig bare koble xboxen inn på pc'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ja. akkurat likt som om det var en annen pc du skal koble på nett Ang replays så kan man vel egentlig bare koble xboxen inn på pc'en.. Så det går å koble til xboxen i datan å få nett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Så det går å koble til xboxen i datan å få nett?? Jaaa.. Seff. En xbox er jo en slags pc så.. SKulle bare mangle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jaaa.. Seff. En xbox er jo en slags pc så.. SKulle bare mangle Ok,så da kan jeg gå på live i morgen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Nå har jeg dratt Nettverkskabelen fra dataen til xboxen,men ikke noe nett?? Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har pc`n din fortsatt nett da? :P så du ikke har erstatta nettkabelen med den som går inn i xboxen? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har pc`n din fortsatt nett da? :P så du ikke har erstatta nettkabelen med den som går inn i xboxen? :P Hmm,har trådløst nett på dataen... Her er sånn deter på tegning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 aner ikke om det vil funke jeg men.. Hadde det slik før selv, da kjøpte jeg en syklang nettkabel på sjappa til fatter, og trødde igjennom hele huset :P Eller kjøp deg trådløs tilkobling til boxen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hmm,har trådløst nett på dataen...Her er sånn deter på tegning.. http://i124.photobucket.com/albums/p8/Showmakern/tegning.jpg Du har nok putta nettverkskabelen på det stedet der internettet går inn på maskina. Sjekk om det står noe over "kontakten", og om det er flere nettverkskontakter. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg