Atlesen Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Er en til,men den er liten... Får ikke inn kabelen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hmm tviler på at det går da, du får nok skaffe deg et trådløst adapter til Xboxen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Du har nok putta nettverkskabelen på det stedet der internettet går inn på maskina. Sjekk om det står noe over "kontakten", og om det er flere nettverkskontakter. Hva er vitsen med å snakke uten å ha peiling? Han har sagt han bruker TRÅDLØS internett!! Ergo, han kan bruke nettverksporten som sitter på hovedkortet.. Det du må gjøre er å sette ip adresser etc. F.eks på pc'en (nettverkskortet, snakker ikke om det trådløse), 192.168.0.1-256. Og samme på xboxen. , må ha på at andre maskiner kan koble gjennom pc'en din... Fant dette på diskusjon.no hvis du kjører windows så gjør som dette: gå til mine netverksteder høtreklikk på den tilkoblingen som er tilkoblet kabelen fra routern så trykker du egenskaper--> avansert så trykker du i en hake som det står at du goskjenner at andre makiner kobler seg til igjenom denne maskinens internet tilkobling og vips så funker det... Og en annen lenke der de snakker om sånt Koble til Xbox Live gjennom Pc'en? - Forum - Diskusjon.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hva er vitsen med å snakke uten å ha peiling? Ok, jeg har tapt.. Prøver bare og hjelpe, noe som du gjør mye bedre :D Burde jo ha skjønt at det gikk an og endre på det.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Noen som kjører nå? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Leser på det i morgen... God natt folkens!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Noen som er ute å slenger litt nå ? Legg meg til : Epsen Lolsen Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg får fortsatt ikke joina noen folk, ingen som gidder å hjelpe eller? er pent sagt dritt lei... jeg er på live, men får ikke joina games, få alltid den derre "failed to join bla bla bla"! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg får fortsatt ikke joina noen folk, ingen som gidder å hjelpe eller? er pent sagt dritt lei... jeg er på live, men får ikke joina games, få alltid den derre "failed to join bla bla bla"! slå til ruteren et par ganger.. pleier å funke :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg får fortsatt ikke joina noen folk, ingen som gidder å hjelpe eller? er pent sagt dritt lei... jeg er på live, men får ikke joina games, få alltid den derre "failed to join bla bla bla"! Har du åpna portene på ruteren og modem, deaktivert brannmur, satt sån at du får maks tilgang til nettverket. satt ip adsressa, gateway, dns server på manuelt på xboxn? legg til sjuking@hotmail.com på msn viss du treng meir hjelp/forklaring Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg får fortsatt ikke joina noen folk, ingen som gidder å hjelpe eller? er pent sagt dritt lei... jeg er på live, men får ikke joina games, få alltid den derre "failed to join bla bla bla"! På routeren din, får du gjort at en pc/konsoll er i "DMZ" der? Dvs at det blir null brannmur etc mellom nettet og maskinen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 alt er som det skal, er selve forza som er fucked. søkte rundt på på nett, og det er visst et vanlig problem også. men forza er så stygga at de overser klagene og ikke lager en patch som fikser dette... FAEN så typisk... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 alt er som det skal, er selve forza som er fucked. søkte rundt på på nett, og det er visst et vanlig problem også. men forza er så stygga at de overser klagene og ikke lager en patch som fikser dette... FAEN så typisk... andre spill har også dette problemet, men det er ikke i en så ille grad som i fm2.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Forza er meire plaget av dette pga blant anna stort scorebord og andre ting Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hva faen gjør jeg da? uten live så frister det bare å selge dritten Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg