Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er vel sant de, ok.

da prøver vi på nytt.

jeg kan bli så sint.

det går jo ikke ann å spill uten live når du har lastet ned den nye opdateringen.

vart d bedre no

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tjene mye penger?!

Har skjønt at noen leier inn en sjåfør og lar han kjøre endurance løpene...?

Eller lar dere han kjøre andre løp?

Hvilke løp,hvilke baner, hvilke biler og hvilken sjåfør? :)

Som i RL (real life), er det ytters få som tjener mye penger på kort tid... :doh

Ting tar tid. Jeg har nå 100% i carrer mode, 6,7mill CR og 165 biler i garasjen. Enda brukte jeg 2mill CR på å bytte region, for fjerde gang. (PS! Femte gang koster 10mill CR...) :scared

Kjør løp uten hjelpemidler, dvs TCS, ABS, ESP på off, manuell giring, hard AI biler, simulation tyre wear og fuel... Da får du opptil 50% mer CR, for et løp. Dvs er 1.plass premien 100.000CR, får du 50.000CR extra = 150.000CR + også for rarity på bilen din. Høy rarity = mer CR. Unngå skader på bilen. Det trekker ned pengepremien. Jo dyrere bil, jo dyrere skader.

Jeg har ikke testet dette selv, men det står en annen plass i forumet at man leier inn en sjåfør til å kjøre et Endurance løp.

Jeg ville vel ha kjørt den siste, R1 løpet. Ingen hjelpemidler og easy A.I. difficulty = total 35%. Dvs 280.000cr for første plass + 35% = 378.000cr minus 55% fee for den billigste føreren = 170.100cr.

Konklusjon: Kjør sjøl. :) Tar litt over 1time, selve løpet. Det holder man ut.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider