Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

En annen tips er å kjøre flest mulig biler til Level 5, for å oppnå rabatter på deler. Når du har racet en bil til Level 5, bytt bil med en gang. Uansett hvor godt du liker den. Race ikke mer en 5 biler av samme merket til Level 5. Hvert Level gir 10% rabatt på forskjellige deler. Og det går trinnvis.

F.eks, nå kjørte jeg nettopp R1-løpet i Endurance Races med en #3 Peugot 905C (som jeg vant første gangen jeg kjørte dette løpet) og vant 476.000cr.

1.plass race = 280.000cr

35% difficulty = 98.000cr

10.0 car rarity = 98.000cr

TOTALT winnings = 476.000cr

1time og 5min brukte jeg. Start your engines, gentlemen. :win

PS! Kjør endurance løpene med biler med Level 0!! Du fyller opp alle levelene på det ene løpet.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En annen tips er å kjøre flest mulig biler til Level 5, for å oppnå rabatter på deler. Når du har racet en bil til Level 5, bytt bil med en gang. Uansett hvor godt du liker den. Race ikke mer en 5 biler av samme merket til Level 5. Hvert Level gir 10% rabatt på forskjellige deler. Og det går trinnvis.

F.eks, nå kjørte jeg nettopp R1-løpet i Endurance Races med en #3 Peugot 905C (som jeg vant første gangen jeg kjørte dette løpet) og vant 476.000cr.

1.plass race = 280.000cr

35% difficulty = 98.000cr

10.0 car rarity = 98.000cr

TOTALT winnings = 476.000cr

1time og 5min brukte jeg. Start your engines, gentlemen. :win

PS! Kjør endurance løpene med biler med Level 0!! Du fyller opp alle levelene på det ene løpet.

Det som jeg har uthevet her har jeg aldri tenkt over så nøye! Det må jeg teste ut. Men hva er max rabatt man kan få da? 50% eller 90% ?

Og kjøre det samme enduranseløpet om igjen og om igjen blir kjedelig i lengden.

Når man er leitt det så lar man en annen sjåfør kjøre for seg og imens så kan man gjøre noe litt mer serriøst. Spise middag, rydde litt på rommet, ta en blund osv..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg har uthevet her har jeg aldri tenkt over så nøye! Det må jeg teste ut. Men hva er max rabatt man kan få da? 50% eller 90% ?

Og kjøre det samme enduranseløpet om igjen og om igjen blir kjedelig i lengden.

Når man er leitt det så lar man en annen sjåfør kjøre for seg og imens så kan man gjøre noe litt mer serriøst. Spise middag, rydde litt på rommet, ta en blund osv..

50% er max rabatt.

Jau, men man kan da avveksle med å kjøre A og S-klasse endurance løpa. Så får man teste ut noen litt mer eksotiske biler også. :)

Jeg skal teste ut det å leie inn en sjåfør til å kjøre et endurance løp, mens julematen inntaes nå strax. ;)

PS! Titt innom stats sia di i carrer modusen (RB-knappen). Der er det en oversikt over rabattene man har opparbeidet seg. Der ser du også fort om det er noen bilemerker du mangler level på.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sjåføren ferdig å kjøre...

1st place 280.000cr

difficulty bonus -28.000cr

Car rarity bonus 98.000cr

Damage penalty 0cr

Hired driver cut 192.500cr

Total winnings 157.500cr

Difficulty bonus ble -10%, enda jeg hadde satt den til +35%... *klø seg i hodet litt nå*

Mulig at den er sånn på den sjåføren jeg valgte... Tok han Japanske på 55% cut. Jaja, tjente jo 157.500cr mens jeg spiste og drakk... Setter på et race til. :D

EDIT: S.Ito heter sjåføren jeg leide. Ble bare Level 3 på bilen. Setter på et løp til med samme fyren i samme bilen på samme løpet, R1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får fortsatt ikke joina noen folk, ingen som gidder å hjelpe eller? er pent sagt dritt lei...

jeg er på live, men får ikke joina games, få alltid den derre "failed to join bla bla bla"!

Sliter med det samme problemet, irriterer meg grensløst og ikke kunne motta og sende invites. Har åpet porter og endret på de instillinger som er mulig. Kan bare koble til når jeg søker på spesifikke baner. Får bare håpe at Turn10 fikser det snarest

XboxLive Gametag: K0ppit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er med på Nürburgring Mayhem nå?? Prøve gode tider rundt Ringen... Beste hittill er 6min og noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte nettopp 7:45.255 med Honda CRX (S996) rundt Ringen.

En morsom detalj jeg ikke var klar over, før nå:

Man kan gå å sjekke rundetider andre har på valgt bane og laste ned best lap-replayen til personer man velger... :popcorn

U-klasse biler har jeg 7:33.065 med en TVR Speed 12 (U999) rundt Ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Endelig fått meg xbox360 og forza.

Sitter for tiden hjemme med brekt hånd så lite å finne på.

Mye mulig at dette spørsmålet er stilt 5000 ganger før men:

Hvem bil, bane etc er best for å drifte på?

Hva av mods?

Teta med en levin med alt snadder men den var jo umulig å drifte med sånn som jeg satt den opp, dog veldig morsomt å kjøre da det ikke fantes grep..

Håper noen har litt tips og triks, har ikke spilt så lenge så er litt noob.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Endelig fått meg xbox360 og forza.

Sitter for tiden hjemme med brekt hånd så lite å finne på.

Mye mulig at dette spørsmålet er stilt 5000 ganger før men:

Hvem bil, bane etc er best for å drifte på?

Hva av mods?

Teta med en levin med alt snadder men den var jo umulig å drifte med sånn som jeg satt den opp, dog veldig morsomt å kjøre da det ikke fantes grep..

Håper noen har litt tips og triks, har ikke spilt så lenge så er litt noob.

Her har du et godt oppset.

Har ikke testa det ferdige oppsettet der enda, men var testsjåfør for det en liten time!

Forza Motorsport Norge :: [setUp] Vauxhall Monaro VXR

Beste bana er den med svinger på!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider