Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jahny, når du bytter region mister du alle %(prosent) avslagene i den forrige regionen?

Rabattene er ikke avhengig av regionen du er på. Det du mister er mulighet å kjøpe de bilene som krever en viss % regionlevel. Det er jevvla dumt. Men, løsningen er å gå på Auction House og søke etter den spesifikke bilen.

Jeg konkluderte med at jeg holder meg til Europe regionen, fordi der er flest biler og dyrest biler. De biler jeg ikke får tak i butikken, kjøper jeg på auksjon. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt over 10mill CR på spillet. Så fant jeg ut at jeg burde begynne å samle biler, ettersom det er poeng å hente. Handla biler for neste 4mill CR. :partyon: Så nå har jeg alle Koreanske, Svenske, Spanske, Franske, Britiske, Italienske og tyske biler.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere!:) har forza motorsport 2 og er kommet ganske langt på det! men problemet er, min forbanna x-box har ødelagt spillet mitt slik at jeg ikke får spilt det, har sendt inn x-boxen, men vet ikke helt enda hva jeg skal gjøre med spillet, noen som har tips?:)

ble det riper i plata? kjøp nytt.. det måtte jeg gjøre.. :fucku:

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider