Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg liker Ferrarien jeg da, fin lyd man hører..., når jeg bruker Porscha bruker jeg som regel bittelitt brekk (vet det er ulovlig men blir så pene drifter av noe slikt)...eneste dumme med Porscha er at man så vidt hører den!

Gleder meg til å sette på litt større turbo og ett brukanes effektannlegg :D

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å prøve en del av de aldre porschene hvertfall.

Det er jo ganske muffled lyd på de nyeste Porschene da? Hvertfall om man sammenligner med mye annet i samme "klasse"

Gammal 911 med alt for mye gamp er jo et must å ha!

Ellers har jeg aldri fått til kontraer osv med ratt, men i det spillet her funker det og jeg kjører nesten bedre med ratt enn med controller når jeg drifter. Og jeg kjører mye kjappere med rattet når jeg kjører grip.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort intervju av Dan Greenawalt her

Og om navnet virker kjent, han er en av AI førerne i demoen, faktisk er alle navnene i demoen forskjellige utviklere fra Turn10

:D

forza-motorsport-2-20070515045946899.jpg

lite utdrag fra intervjuet:

"Forza Motorsport 2 is a simulator. Layout-wise, the focus is on complete accuracy. We're sort of obsessed with getting it perfect. We rent the track out for 2-3 days, take 3000 photos, collect 3 hours of video, get satellite as well as aerial photography, use engineer diagrams and extensive GPS to capture each track. We even record the wind, temperature and air pressure on the days we rented the track in order to get it just right."

:crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som tror at spillet kan bli utsatt mer..

I en butikk i Tjekkia kan man kjøpe Forza 2 NÅ.. selvsagt har de ikke lov å selge spill før release date, men det så ut som dem ikke brydde seg om det.

1179502853.jpg

Legg merke til carbon boksen spillet ligger i, i Limited Collectors Edition.

De aller fleste butikker skal få Forza 2 inn på lageret til uka alt, men der blir de liggende til 8. juni.. litt teit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævler...nå blei jeg misunnelig, fytte rakkern!

Utrolig, jeg har blitt som en liten unge igjen etter å sette kløra i dette spillet!

Er innom diverse forumer for å se om det har kommer noe nytt, spiller demoen hver dag, kikker innom forzamotorsport.net en gang om dagen osv osv...

Jeg vil ha det nåå:(

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider