Olsen_nissan Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fy flate! blir aldri lei av demoen.. :P drifter delvis med bmw m3 e36.. litt for bra grep og litt for lite hester men ellers KONGE ! (H) Veldig enig.. men litt mer power så hadde det gått mye bedre.. Begynner å like tvr`en nå.. Bare passe på å ikke holde gassen for lenge inne ^^ for da går det rundt gitt :hide hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Er det noen av dere som drifter med ratt?? Det har jeg aldri fått til særlig bra før, men nå funker det :D Det bare føles bedre å bruke ratt :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har ikke gleden av å kunne bruke ratt desverre.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen som vet av billigste plass å forhåndsbestille ? Jeg kan ikke vente med å få mere gamp i m3'en.. :P Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg liker Ferrarien jeg da, fin lyd man hører..., når jeg bruker Porscha bruker jeg som regel bittelitt brekk (vet det er ulovlig men blir så pene drifter av noe slikt)...eneste dumme med Porscha er at man så vidt hører den! Gleder meg til å sette på litt større turbo og ett brukanes effektannlegg :D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Nei, det har jeg ikke prøvd enda.. Men er jo et must egentlig da.. Men funker jo med kontrollen også.. helt genialt at man gasser med den knappen "bak på der" da.. Er ikke enten helt av, eller helt på gass.. Det er nydelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Brekke må brukes også på Integraen også.. verfall om man skal få den orntlig brei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg gleder meg til å prøve en del av de aldre porschene hvertfall. Det er jo ganske muffled lyd på de nyeste Porschene da? Hvertfall om man sammenligner med mye annet i samme "klasse" Gammal 911 med alt for mye gamp er jo et must å ha! Ellers har jeg aldri fått til kontraer osv med ratt, men i det spillet her funker det og jeg kjører nesten bedre med ratt enn med controller når jeg drifter. Og jeg kjører mye kjappere med rattet når jeg kjører grip. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 og fy flate for en kjørefølelse det er i spillet ! Blir mektig imponert over lydene og skaden på bilen (så lenge du ikke går inn for å knuse den, da den ikke blir mer enn så mye skadet Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Det merkes ganske godt at man får litt hjelp av spillet til å rette opp sladd, og det er jo bare en fordel når man kjører med gamepad. Er litt spent på om fullversjonen har en egen setting for ratt :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Stort intervju av Dan Greenawalt her Og om navnet virker kjent, han er en av AI førerne i demoen, faktisk er alle navnene i demoen forskjellige utviklere fra Turn10 :D lite utdrag fra intervjuet: "Forza Motorsport 2 is a simulator. Layout-wise, the focus is on complete accuracy. We're sort of obsessed with getting it perfect. We rent the track out for 2-3 days, take 3000 photos, collect 3 hours of video, get satellite as well as aerial photography, use engineer diagrams and extensive GPS to capture each track. We even record the wind, temperature and air pressure on the days we rented the track in order to get it just right." :crazysant: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Og til dere som tror at spillet kan bli utsatt mer.. I en butikk i Tjekkia kan man kjøpe Forza 2 NÅ.. selvsagt har de ikke lov å selge spill før release date, men det så ut som dem ikke brydde seg om det. Legg merke til carbon boksen spillet ligger i, i Limited Collectors Edition. De aller fleste butikker skal få Forza 2 inn på lageret til uka alt, men der blir de liggende til 8. juni.. litt teit egentlig. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Jævler...nå blei jeg misunnelig, fytte rakkern! Utrolig, jeg har blitt som en liten unge igjen etter å sette kløra i dette spillet! Er innom diverse forumer for å se om det har kommer noe nytt, spiller demoen hver dag, kikker innom forzamotorsport.net en gang om dagen osv osv... Jeg vil ha det nåå:( Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Huseby, skal vi spleise på bensinpenger til Tjekkia?? :D:D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Huseby, skal vi spleise på bensinpenger til Tjekkia?? :D:D Spørs om ikke det er eneste utvei:( Disse 3 siste ukene kommer til å bli ille, gleder meg til denne torturperioden er ferdig:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg