Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

Ang kam, problemet med street oppgradering, eller null oppgradering der, er at du i mange tilfeller makser turtallet på kanskje snaue 5500rpm, og det er veldig lite, og da sliter man ofte pga at man ikke har det lille overskuddet som man kan falle i omdreininger men fortsatt holde sladden uten problemer.. Så jeg vil heller kunne varve 7-8 og holde den på sperra der i starten på svingen. Men smak og behag

nå tenkte jeg på biler som alt varver 7 - 8 da. Street for de bilene med lavere register til å varve litt mer..

Fra 5 - 6 til 7 - 8.

@momo: Lykke til med å holde følge med de store gutta!

Får ikke så mye betalt bare for en tune!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@momo: Lykke til med å holde følge med de store gutta!

Får ikke så mye betalt bare for en tune!

Thanks!

Jeg har jo en klasse D Golf som jeg sitter å tuner og tuner og justerer og justerer på da. Hadde egentlig tenkt å bygge den til å stille i de ukendtlige turneringene - klasse D. Men jeg mangler fortsatt et sekund omtrent på de aller aller kjappeste rundetidene..

irriterende :blah:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Jeg har fått Xbox 360 pro med forza 2 :D. På coveret så står det bundle copy, hva er det? og den minste suzuka banen og 2 til fungerer ikke fordi når jeg har kjørt ferdig løp så kommer det "The disk is unreadble, please polish it with a soft cloth" har detta noe med bundle copy å gjøre?

Takk for svar!

Bundle copy= at du kjøpte f.eks xboxen i en pakke med ett spill eller to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider