mazdafun Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hei. Er ikke sikker på om denne kanskje skulle vært på MC-forumet, men uansett, "Here -goes". 3 runde i NM-serien for moppe-drag går til lørdagen. Dette skjer ute på Langhus industrifelt. Pil innom Rølpers-Hog for mere info om dette. (klokkeslett, eksakt sted etc.) (lurer du på hvor RH er, så har du ikke vært i Ski. Vil du komme allikevel, så send meg en PM) Dette er litt underground, for kommer snuten så blir det kanskje litt bråk... Uansett : Nå sitter 99,8 % av dere å lurer på hva i hæ... moppe-drag er for noe [* nikke med hodet]. Regler : Drag - 100 meter Start - Med lys-tre Moped/farkost - Motor må stamme fra moped, men alt (-og jeg mener alt !) av trim er lov. Beste kjører på ca 7 sek. Suzuki PV er mye brukt. Ellers kommer alt mulig av mopeder.Noen kjører hjemme-snekret utstyr, og here er det mye moro å se på. Alt er lov, og dette fører til ganske mye show (Nos, nitro-fuel, etc). Kostnadene er relativt lave (-og dette fører til enda mere show). Ønsker alle velkommen, utenom Poli10et :) Braaap....ping...ding... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Sjefen til en kompis driver med detta, de mopedene er visst sinnsykt fete :D Er snakk om hjemme mekka custom mopeder med blotrim. Kanskje verd en tur å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 noen som har noen bilder fra noen moppe-drag eller? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 haha.. dette er jo nesten verdt en tur! :D:D:D:D:D:D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Kommer en px med gass.. Hvis han har fått den til å funke da. Har prøvd den å den går bra hehe.. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hei, høres drit fett ut med drag race:p hehe, men det er alt for langt unna, kan dere ikke prøve å arrangere det litt nermere Oslo neste gang a. Husk at det er snakk om mopeder her og ikke biler, derfor er det ganske vanskelig å komme seg helt til Ski med det uten å kjøre på motorvei, elr er d ikke d? Bra ide, men nærmere Oslo neste gang. Tryvann for eks...;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by ozzy Hei, høres drit fett ut med drag race:p hehe, men det er alt for langt unna, kan dere ikke prøve å arrangere det litt nermere Oslo neste gang a. Husk at det er snakk om mopeder her og ikke biler, derfor er det ganske vanskelig å komme seg helt til Ski med det uten å kjøre på motorvei, elr er d ikke d? Bra ide, men nærmere Oslo neste gang. Tryvann for eks...;) Hallo Hjørdis. Ungdommen nå til dags eier jo ikke tiltak. Langhus er jo ikke langt unna i det hele tatt. Og motorvei? Har du ikke trimma ped 'a? Skal du være helt legit, så kjør mosseveien ut til Hvervenbukta, og over på gamle mossevei (-kul vei). Kjør inn i tunellen mot Oslo igjen og 2'nd avkjøring til høyre. Husker første moppen jeg fikk. En Suzuki FZ med handlekurv (*hører jeg latter, smeller det knock - OK, det er en fag-ped, men den gikk bra). Kjørte til Hønefoss fra Oslos beste østkant (Lindeberg) for å dra på flystevne. Kom nesten tilbake også hadde det ikke vært for det rådelageret. Poenget er at vi bare skulle se på kule fly, og vi beit tenna sammen og reiste. Med dagens peder er det jo null stress. Har handla en Aerox nå og den er jo vannkjølt og går som ett skudd. Og ikke minst - dritten holder 10000% lenger enn det rasket vi hadde før. Sees på Lørdan' Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 det blir ikke helt lov det der.. ikke lov å kjøre tunellen.. men kjør over nordstrand, hauketo, kolbotn, oppegård.. så går det bra :) Så får dere titta på litt teens samtidig ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 He he dette må jeg få med meg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Kult tiltak, men for meg blir det litt for langt, er vel 16-18 mil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Når på lørdag er det? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Var visst moppe-drag i Brummundal (Hedmark) på onsdag i denne uka. 0-100m på raskest tid. En i klassa mi var der med en aprilia rs 50. Hørte det var en yamaha dt 50 som hadde vunnet. Noen andre som var der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Faen as, du må jo si i fra når på dagen det er da...... Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg