mordz Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hallaw.. eg fylle snart 18 år å trenge felgar me dekk på min passat 89 modell.. asså felgane bør jo være litt fete, men bør også ha dekk.. felgene må ha 4x100.. plzzz. eg ber dokke å legga inn et billig tilbud t mg:D Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153964 Der finner du iallfall et par sett felger som passer din bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har et sett med 16" felger, med 2 (3) ok dekk. Ser du bor i haugesund, er jo bare en kjapp tur og hente dem. De er litt kantkjørt og litt flasset i klarlakken. Skal ha 3000kr for dem. Ser sånn ut. Bilde er hentet fra nett. Prisen er prutbar:) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg