Gå til innhold

Dette er ikke noe seriøst forum

Ranger emnet

hildegard

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut mine bilder ut på dette forumet men jeg får bare kommentarer som ikke har noe med bildene å gjøre...

dette er for jævlig....

dette er et jævla forum som man fort blir lei av...

tips til dere som er lei her..

http://www.gatebil.no forumet er 100x bedre enn dette!

Takk for meg...

hadde alle vært som "urquattro" og "buzzn" hadde dette vært et fredlig forum!

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Forumet har desverre fått inn en del "useriøse" brukere i det siste. Spesielt de som holder til på photoshop seksjonen. De det gjelder har lagt merke til det for å si det sånn, alt jeg trenger å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg er også dritt lei av at jeg blir skjelt ut fordi broren min har stjelt(JA, han er broren min). Men hva har hans modder å gjøre med mine? Nå har jeg vært medlem her en god stund, etterhvert blei det bare sånn at alle ble useriøse! Ingen kommenterte modden din, ingen sa hva som var blitt bra, det eneste jeg har fått på moddene mine er enten at jeg suger i PS, eller at bilen har blitt stygg. I tråden til min siste modd(konk. mellom Saxo VTS og takin91) Har jeg fått en side komentarer, men det er jo bare dritt! Har bare fått positive oppmuntringer av tre brukere, noe som jeg er veldig takknemlig for! Nå ser ikke andre på modden din, men feil som du har på modden din! Jeg er ikke god i PS, men kan noe. Har drevet med PS i noen måneder nå... det er ikke rart man finner feil på modden, men får man tilbake melding på hva som man burde endre på er man på vei! Som sagt av brunerune, så er det spesielt i photoshop seksjonen at det er "useriøse" brukere! Slik er det feks. ikke i Audi, eller Volkswagen forumet! Til slutt vil jeg bare si til de "useriøse brukerne: SKJERP DERE!!!

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med hildegard... urquattro, og buzzn er nesten de eneste seriøse medlemene i dette forumet! Hadde bare alle vært som dem...

Det er vel noen flere brukere som er seriøse vel?:boxers

takin91:

det skinner veldig gjennom at du ikke kan være langt eldre en bror din når du snakker

Så sant, så sant:D

takin91:

det skinner veldig gjennom at du ikke kan være langt eldre en bror din når du snakker

Ikke den største forskjellen akkurat heller..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva mener du om at det skinner igjennom?

det jeg mener MED (ikke om) at det skinner gjennom er at det vises veldig godt at det er en litten guttunge som prøver å snakke voksent pluss at du hiver deg over bror din å kjefter til tider for å framheve for oss andre at du er med samme mening som oss ang han. :)

Ikke det at jeg misliker hverken deg eller broren din :) bare morsomt å lese innleggene deres for det er noe drama rundt dere hele tiden :P

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men du... jeg driter i det! for jeg gidder ikke å legge inn, eller skrive noe på dette jævla forumet igjen!

hehe det skal vi se om :) noterer siste innlegg 13:35 5. januar ;) kos deg på det "serriøse" skryte forumet på gatebil :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår