eschie Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har en bmw 320i stående som jeg gjerne skulle blitt kvitt. det er en 84 modell, med lite rust, er pen å se på, senket 40/40, med justerbare framme, simons effekt annlegg. må vises hos biltilsynet pga senkesettet, og eu godkjennes for å få ut skiltene igjen... fjusker noe nå som den ike er noe serlig ibruk, men brukes den jevnlig er den god som gull.. selges til høystbydende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 1000 Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Bilder? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 1000 er vel vært litt mer enn det vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 tar noen bilder i morgen, vist formen tilsier det.. hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 få ut noen bilder:) er det 2/4 dørs det er snakk om? ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 få ut noen bilder:)er det 2/4 dørs det er snakk om? ca pris? kommer noen bilder senere i kveld.. det er 5 dørs.. å jeg har fått justert den så den fjusker ikke noe lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 rundt 5000, det synes jeg den er vært, det er ikke rare jobben for å få den påveien, me jeg har ikke mulighet til å få skrudd noe der jeg bor nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Tror du den hadde takla en kjøretur til vestlandet slikt den står? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Tror du den hadde takla en kjøretur til vestlandet slikt den står? jaja, den er jo fult kjørbar.. bruker den på veien her nesten dagli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Tror du den hadde takla en kjøretur til vestlandet slikt den står? men jeg bor i bergen jeg nå da, å bilen er jo her også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor ligger Askim? :) (jeg har ikke geografiske kunnskaper) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor ligger Askim? :) (jeg har ikke geografiske kunnskaper) askim ligger en time etter oslo, mot sverige. 20 min fra rudskogen.. men som sagt så har jo jeg flyttet til bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 da legger jeg linken til hjemmesiden til dama her jeg, der er det bilder av bilen.. http://www.tessa888.piczo.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er det rust på den? isåfall hvor? hva må gjøres på eu-godkjenning forutenat senkesette.? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg