Reset Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hei, jeg har planer om å senke e30 min med 55-40! men, folk sier den vil skræve som en gammal hore! er dette sant ? har sett mange bimmere med syk camber ved senking :o tips?=) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 skræve???? ja den vil ha veldig til camber bak! Altså hjulene vil legge seg innover i toppen. ser ikke helt glupt ut bakfra men verd det for å få bilen lavere :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 problemet med dette er at du får veldig feilslitte dekk... holder nesten ikke en sesong.. Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 en bmw entusiast på 18 år skal da svi av dekkene uansett et par sett i sessongen så det gjør ikke noe! bare senk reset Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 en bmw fyr på 18 har kanskje ikke verdens største lommebok ;) Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 får ikke lappen på 2 år uansett jeg! jeg skal bare bygge! går det ikke an og gjøre noe med det da? foringer? camber stag elns? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bmw skal ha sånn camber den da ern tøff hehe. era billige dekk og få tak i da. må ikke kjøre på 2 lappers dekk. og iåmed at du bare senker den 40mm bak så blir det ikke den verste cambern på hjula heller. jg har coilovers på min og den er senka ca 70mm bak og 80mm foran. den har bra camber på bakhjula. mvh thorbis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hvor får man kjøpt justerbart? coilovers? såg noen.. men, var bare fra 15-25 mm! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 billigst på tysk e bay altså ebay.de by der så ligger du deg inn på ebay.com for å lese alt engelsk som har med salget å gjøre :) fikk levert på 3 dager jeg for 250 kroner på døra! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Man får ikke MYE negativ camber når man senger 40mm.. Da har du fryktelig slitte foringer i baksitllingen din. Er ikke noe problem. E30 har skråstillte bærearmer bak så du vil automatisk få mere negativ camber bak når den blir lavere. Du kan fikse på denne camberen med å fiske opp i dårlig foringer eller hvis foringene dine er i orden så kan du sette inn exentriske foringer i bærearmene bak, da kan du juster camberen litt. Disse foringene er originalt på E30M3 ifra -88. Min E30 er senka 40 bak og jeg powerflex foringer overalt bak, ingen overdreven negativ camber bak da.. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ok.. om jeg senker mer da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jo lavere den blir bak jo mere negativ camber får du bak pga de skråstillte bærearmene som sakt. Senker du 60mm bak så vil jeg tror at du får ganske mye camber bak. Du kan rette det litt opp med disse exentriske foringene, men med 60mm senking vil ikke de foringene får det helt bra til. De justere ikke så veldig mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hmmm... har du noen tips angående 60mm da? hvor får man kjøpt sånne foringer??? blir det mye camber framme da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Du får nok ikke problemer forann når du senker så mye. Exentriske bærearmsforinger bak selges hos BMW. Det er original del til E30M3. Powerflex foringer selges feks hos OS bildeler eller GS Bildeler.. Jeg kjøpte mine hos OS Bildeler. Hvis du vil juster camber forann kan du kjøtpe justerbare camberplater forann. http://www.ground-control.com eller http://www.k-mac.com.au/ K-Mac levere også justerbare foringer til bærearmene bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg har en e 30 med rieger styling, hvor lavt bør jeg senke uten at det subber så jævlig overalt? holder det med 40 mm? blir den lavere enn originalt. opeln ble nesten høyere med 40 mm. men så var de gamle fjørene sikkert 30 år gamle :) Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg