Pretender Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Vel da røyk det et lager på et stramehjul til reima på Audien. En sak som skulle tatt med 10 min å fikse hvis Møller hadde sammarbeidet. Men det gjør de jo som vanlig ikke.... :evil: De nekter på at spennhjultet som er tegnet inn på tegningen under fins på den motoren(merket med blå pil). Da er det ikke lett :roll: Vell .... tenkte jeg skulle ta en nærmere titt på spennhjulet. Det viste seg at det ikke var så mye hokus pokus å få preset ut lagret. Måtte bare frese bort noen dor merker som var satt inn for å holde på lagret. Tokk med meg lagret ned til den lokale "Lagershappen" i Larvik. Hadde seff lagret på lager :D Da skal det bare være å presse lagret på plass med litt lagerlim og så er det tut og kjør igjen :wink: pris: 120,- Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Møller er jo ikke kjent for å være så enkle å sammarbeide da. Det jeg bruker å gjøre er å ta med meg delenummeret på ting jeg skal ha. Gidder jo ikke vente på at de skal bruke ti minutter bare på å finne ut hvilken bil jeg har for så å lete et kvarter etter de riktige delene:) Men alt av lager å slikt er det jo bare å kjøpe på din lokale jernhandel, hvis di tar med det brukte lageret dit så finner de helt sikkert et som passer. Er vell SKF lager som ligger i eskene på møller å så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Handler minst mulig hos Møller. Det er blodpris på alt de selger og kvaliteten er ikke SÅ mye bedre... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg