iCandi Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Her er da min nyeste modd... håper vi kan legge alt det med broren min bak oss og begyne på nytt! Kan dere vær så snill å kommentere hva som er bra eller dårlig? Jeg vil også takke Spiritus Scanti! modd: Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det var en bra mod, men det er noe med den coolern.. Også burde du jobbe litt med fargeforskjellen på bilen og stylinga.. Også ikke grønn toning:D PS. det skrives Sancti:oohh Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe.. ok! Takk for tilbake meldinga!!! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Grønn toning av ruter, og grønne lys i lyktene passa ikkje. Man ser klippekant på høgre sida av front fangeren. Ser det er "smørt" litt utover under grillen. Fargeforskjell på fanger, spoiler og side skjørt. Høgre røyr in til intercooleren har litt feil vinkel i forhold til venstre (sett forfra) Intercooleren står ein anelse skeivt i fangeren. Også hadde det vert naturlig at man hadde sett resten av vinga i bakvinduet. Men ellers bra Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ganske bra ;) du burde fikse litt på fargene på frontfangeren og litt på sidenskjørtet, og intercoolern så litt fake ut... (bilen ligna litt på en EVO. /med første øyenkast) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 syns bilen ser bra ut jeg.. ligner litt på en saab i grillen da:P hehe men ellers bra. enig om att det burde vært en anna soting enn grønn. men ellers så er den bra. å jeg regner med att det kommer nok flere bra moods fra deg fremover Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 såg ganske fet ut...visst du hadde vert behjelpelig..så sku eg hatt litt hjelp i posten min..som står på mod my ride...Rayen mekke felger og senk på 190e min=).. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hadde sett litt bedre ut hvis du gjorde bakdekket/felgen litt breiere, eller flytta den ut fra inni hjulbuen. Og dørlister er vel nesten aldri pent. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 fiks litt på fargen ser et skille mellom fanger og skjerm, men ellers så var det bra :win men få svart soting istede Hilsen Terje Midt mellom Oslo og Kr.sand Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg