Racing_Lars Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Vil helst bytte i billigere bakhjulstrekker(type sierra/E30/gammel opel) vurderer å selge quattro'n min pga at jeg har mistet lappen.. bilen er ikke helt strøken, har litt overflate rust på førerside, vindussveiv på førerside har noen utslitte tagger(glipper på halvparten, men er fulltbrukbar) lysbryteren er ikke helt god, må av og til "lirke" lyset på. også er det en liten bulk over høyre hjulbue + sprekk i baklysglasset. bilen er altså ikke fullt så strøken som på bildene, ellers har bilen akkuratt fått ny vannpumpe og reg.reim :) bilen har gått ca 270.000 eu-godkjent i august 06. står også 13mm senkesett med gule koni rundt om. kan følge me et ok anlegg med RF 6x9, 3"? pioneer og en blaupunkt 12" 250wrms sub + 4-kanal forsterker, sony cdspiller. kjøpte nye 205/45-16 sommerdekk i september, vinterdekk er holder ut sesongen og er på orginal stålfelg. har også en coupe gt dele bil, der det kan hentes ny vindussveiv og lysbryter i fra hvis ønskelig. bensinpumpa har begynt å lage surrelyder i d siste, så bilen har ikke helt det draget den skal ha(mulig bensinpumpa er sliten) også har den sikkert hatt godt av nye tennplugger :) kan byttes i ascona b, sierra xr4i(eller annen sprek sierra) bmw e30/e28/e34. ellers hadde jeg tenkt meg ca 35.000 for den(kan diskuteres) :) bilen må ikke bort, så selger den ikke skambillig :P tlf 98467250 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Pen bil! Synd det ikke er sedan. Da skulle jeg kjøpt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Pen bil! Synd det ikke er sedan. Da skulle jeg kjøpt den Sedan? Det er jo dette karosseriet som er penest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Oh! Denne likte jeg, 5'er i den der vel? Kunne tenkt deg noe slikt i bytte? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152789 Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 er 2.2 5'er på 136hk(går ikke så bra nå pga bensinpumpe/plugger) men skal ha meg noe bakhjulstrekkt, så er ikke så aktuelt med bytte i annen 4x4 :-/ EDIT: skal tenke på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 husk at det er 30/70-fordeling på IX'en, så den trekker godt i baken ;) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvor i landet er isfjorden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 omtrent her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Så du skal selge bilen din nå ja.. Og du har mistet lappen? hehe, hvordan klarte du det da 2-takt? ...:) Lykke til med salget m8! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Så du skal selge bilen din nå ja.. Og du har mistet lappen? hehe, hvordan klarte du det da 2-takt? ...:) Lykke til med salget m8! hehe ;) morsom historie :P kan sitere det som stod i forelegget: "Han var ikke tilstrekkelig hensynsfull, aktpågivende og varsom idet han spant/skrenset rundt og rundt en trafikk-kjegle med en person sittende på panseret og flere passasjerer i bilen, hvilket medførte fare for personskade" med andre ord: politiet ferska meg :) Isfjorden er i møre & romsdal, 5 mil fra Molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Oi oi duh... Blir surt for deg det da;) Får snart ta meg entur til deg:D Som vi har snakket om lenge før:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Oi oi duh... Blir surt for deg det da;) Får snart ta meg entur til deg:D Som vi har snakket om lenge før:P ja må gjøre det :) lurer på om jeg ikke har deg på msn lengre.. min msn er ihvertfall l_e_g88@hotmail.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er bilen solgt? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har den fortsatt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ta noen bilder slik den er nå :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg