Gå til innhold

typ85 coupe quattro - SOLGT

Ranger emnet

Racing_Lars

Anbefalte innlegg

Vil helst bytte i billigere bakhjulstrekker(type sierra/E30/gammel opel)

vurderer å selge quattro'n min pga at jeg har mistet lappen..

bilen er ikke helt strøken, har litt overflate rust på førerside, vindussveiv på førerside har noen utslitte tagger(glipper på halvparten, men er fulltbrukbar)

lysbryteren er ikke helt god, må av og til "lirke" lyset på. også er det en liten bulk over høyre hjulbue + sprekk i baklysglasset. bilen er altså ikke fullt så strøken som på bildene, ellers har bilen akkuratt fått ny vannpumpe og reg.reim :) bilen har gått ca 270.000 eu-godkjent i august 06.

står også 13mm senkesett med gule koni rundt om. kan følge me et ok anlegg med RF 6x9, 3"? pioneer og en blaupunkt 12" 250wrms sub + 4-kanal forsterker, sony cdspiller. kjøpte nye 205/45-16 sommerdekk i september, vinterdekk er holder ut sesongen og er på orginal stålfelg. har også en coupe gt dele bil, der det kan hentes ny vindussveiv og lysbryter i fra hvis ønskelig.

bensinpumpa har begynt å lage surrelyder i d siste, så bilen har ikke helt det draget den skal ha(mulig bensinpumpa er sliten) også har den sikkert hatt godt av nye tennplugger :)

kan byttes i ascona b, sierra xr4i(eller annen sprek sierra) bmw e30/e28/e34.

ellers hadde jeg tenkt meg ca 35.000 for den(kan diskuteres) :)

bilen må ikke bort, så selger den ikke skambillig :P

tlf 98467250

bil1002.jpg

bil1003.jpg

SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal selge bilen din nå ja.. Og du har mistet lappen? hehe, hvordan klarte du det da 2-takt? ...:)

Lykke til med salget m8!

hehe ;) morsom historie :P kan sitere det som stod i forelegget:

"Han var ikke tilstrekkelig hensynsfull, aktpågivende og varsom idet han spant/skrenset rundt og rundt en trafikk-kjegle med en person sittende på panseret og flere passasjerer i bilen, hvilket medførte fare for personskade"

med andre ord: politiet ferska meg :)

Isfjorden er i møre & romsdal, 5 mil fra Molde

Lenke til kommentar
Del på andre sider