Racing_Lars Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ta noen bilder slik den er nå :) kan gjøre det :) er som sagt litt småfiks på den, alt er rimelig enkelt å fikse, men jeg har akkuratt mistet lappen og fått feit bot, så har ikke råd til å få ordnet det skikkelig + at jeg mangler plass å skru :( også er jeg lei av å fikse biler nå :P skal ta bilder så snart som mulig, men bilen min er utlånt til en slektning som jobber offshore nå, så får den ikke tilbake før om 14dager :( er ei kromlist på bakfangeren som må byttes, men den har jeg på GT-delebilen. delebilen kan kjøper få plukke av alt utenom felgene på, evt kan kjøper få ta den med seg, jeg trenger den ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja ta noen bilder og kom med mer utfyllende info. Å fiske den er ikke noe problem, men en fordel å vite hva og hvor mye som skal fikses først. Hvordan er det med eu godkjenning? Har du sett under kanalskjørtene etter rust? Er det svart interiør? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja ta noen bilder og kom med mer utfyllende info. Å fiske den er ikke noe problem, men en fordel å vite hva og hvor mye som skal fikses først.Hvordan er det med eu godkjenning? Har du sett under kanalskjørtene etter rust? Er det svart interiør? er et lite hull på venstre kanal, det er det eneste jeg vet, har ikke fått sett så mye på det, den ble eu-godkjent 2timer før jeg overtok den, det var i august i år. så skal ikke på eu-før i 2008, er svart/grått interiør stoff interiør, det som bør byttes er lysbryter, vindussveiv på førerside, list på bakfanger og høyre baklysglass(sprukket) ellers er alt ok såvidt jeg vet, ble bytta reg.reim og vannpumpe i slutten av november. vindusveiv, lysbryter og kromlist kan plukkes av delebilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 tar gjerne i mot bud, er sugen på ny bil nå, byttes gjerne i Opel manta/ascona B/ford sierra og lignende er intressert i d meste fra 80-tallet som bråker og har bakhjulstrekk(med mellomlegg) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg kjøpt bilen på rappen! kunne jo bytta i min sierra da, men da må jeg nok ut med et lite mellomlegg.. min ligger ute for 10 lapper.. hva er forresten prisen uten annlegg? Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg kjøpt bilen på rappen! kunne jo bytta i min sierra da, men da må jeg nok ut med et lite mellomlegg.. min ligger ute for 10 lapper.. hva er forresten prisen uten annlegg? kan gi deg 3000 i avslag hvis den selges uten anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 sikker på at du ikkje vil ha fram hjuls trekk?? :P kan bytte i ein mondeo ;) hehe :) Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RdRage Jobb Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Hallo, er bilen solgt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg