Gå til innhold

Norske ungdommer kappkjører i 250 km/t

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må vel ta seg entur å se på disse gutta en kveld.. :)

 

Mye fet bil der ute da.. RX7, NSX, Ferrari, en hel haug med BMW og endel audi/volkswagen.. :) Sikkert mye flere biler som jeg ikke kjenner til også!

 

Skulle vært en mulighet å fått visst om når dette her skal foregå.. :D

 

Heldigvis vet jo fortsatt alle og enhver at vi kun juger her på internett! Vi er 13 år og kjempegreie egentlig! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moldensere ER og BLIR en egen rase når det gjelder bil og bilkjøring!!!Spørs om jeg må ta meg en tur med Audien min når den blir ferdig :D Skal iallefall ta de fleste i aksen,håper jeg.Får ta meg en tur over fjorden å teste Audien til høsten en gang.....................

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... endelig flere som har skjønt det :

 

Sakset fra et innlegg i sakens anledning i dagbladet:

 

På tide å revurdere fartsgrensene!

 

Skrevet av PM, lest 35 ganger

10. juli 2002 kl. 10.10

 

Nå må det jammen bli på tide å gjøre noe med fartsgrensene her til lands. I sverige har man lenge hatt 90/110 og det synes både jeg og mange andre er på tide her til lands også. Vi har tross alt de strengeste fartsgrensene i Europa, og er attpåtil belemret med et UP som har en sykelig trang til å gripe inn ovenfor enhver minse overtredelse.

 

Det har lenge vært hevdet at 70-grense er det optimale for sikkerheten, men den nylige åpnede E18 forbi Sande i Vestfold har avslørt noe annet; 100 grense har redusert antall dødsulykker fra 9 til 0!

 

Det ville ikke forundre meg om en undersøkelse avslørte at mere enn 50% av bilførerne brøt fartsgrensene fra tid til annen. Med eller uten vilje. Er det ikke noe som heter flertallets rett? Er det slike at noen gubber i UP og veidirektoratet skal bestemme over alle andre? Heldigvis har vi demokrati i dette landet, og hvis folkets sanne ønske er å kjøre fortere, ser jeg ingen som helst grunn til at vi ikke skal prøve det noen år.

 

 

 

Fullstendig link: http://debatt.dagbladet.no/debatt/read_post.html?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

Dagbladet

 

 

M

 

 

haha....!

 

ekke noe mere og si... Hvorfor ekke dissa gutta på forumet? Kansje de allerede er det... hmm... men men...

 

 

Kan ikke noen foreslå å bygge en drag stripe, eller åpne ringbanen ellerno lignende...! Det foregår samme her også... blir bare mere og mere streetracing..! vært fett om man kunne leid ringbanen slik som man kan med feks bowling.. synd staten ikke skjønner viktigheten i slikt..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

 

haha....!

 

ekke noe mere og si... Hvorfor ekke dissa gutta på forumet? Kansje de allerede er det... hmm... men men...

 

 

Kan ikke noen foreslå å bygge en drag stripe, eller åpne ringbanen ellerno lignende...! Det foregår samme her også... blir bare mere og mere streetracing..! vært fett om man kunne leid ringbanen slik som man kan med feks bowling.. synd staten ikke skjønner viktigheten i slikt..

 

Har du glemt statens & UP's syn på bil? det er jo forbudt med bil & moro her i landet!

 

Nei... vi forblir nok forbrytere hele gjengen.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

 

Mener du gis1 og 2 eller??

 

 

M

 

Fra Dagbaldet

24-åringen har verdens raskeste motorsykkel, men planlegger å kjøpe turbo - selv om kompisen nettopp rullet rundt i over 140 km/t. - Noe mangler hvis det går for lenge uten fart, sier Molde-mannen. Se råkjørernes egne videoopptak!

 

Den filem han snakker om her :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

 

haha....!

 

ekke noe mere og si... Hvorfor ekke dissa gutta på forumet? Kansje de allerede er det... hmm... men men...

 

 

Kan ikke noen foreslå å bygge en drag stripe, eller åpne ringbanen ellerno lignende...! Det foregår samme her også... blir bare mere og mere streetracing..! vært fett om man kunne leid ringbanen slik som man kan med feks bowling.. synd staten ikke skjønner viktigheten i slikt..

 

Men litt av kicket er jo at det ikke er lov og at det er en viss risk

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår